اخبار گردشگری

آمار مسافران نوروزی همدان ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، ابراهیم مولوی روز سه شنبه در بازدید از ستاد اجرایی تسهیلات سفر شهرداری همدان اظهار کرد: فعالیت مناسب ستادهای اسکان و ارائه خدمات مطلوب باعث شده تا مسافران نوروزی امسال استقبال بسیار خوبی از اسکان و حضور موقت در همدان داشته باشند.
وی بیان کرد: امسال یکی از سال‌های مطلوبی بود که شهرداری همدان توانست نسبت به آماده ‌سازی شهر برای نوروز اقدام و امنیت را در بوستان ها ایجاد کند تا مسافران در مکان های تعیین شده نسبت به نصب چادر و اسکان موقت اقدام کنند.
مولوی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری همدان از جمله کاشت گل و گیاه، نصب نمادهای نوروزی و نورپردازی معابر در راستای آماده‌سازی نوروزی بیان کرد: این اقدامات سبب افزایش رضایتمندی بین مردم و مسافران شد و از سوی دیگر نمادهایی که در سطح شهر همدان نصب شد، در معرفی و برجسته کردن همدان نقش و تاثیر بسزایی داشت.
وی با بیان اینکه قرار گرفتن ستاد استقبال در میدان فرودگاه به عنوان ورودی شهر با کمبود فضا مواجه بوده و مشکلاتی به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: امسال در بوستان نماز فضای بیشتری در اختیار ستاد استقبال قرار گرفت و از سوی دیگر ایمنی مسافران نیز بالا رفت چراکه این بوستان دارای پارکینگ بوده و دیگر مردم با کمبود فضا برای پارک خودروهای خود مواجه نیستند.
مولوی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در آماده‌سازی سیما و منظر شهری نقش بسیاری خواهد داشت، اظهار کرد: شورای شهر همه توان و نیروی خود را برای پشتیبانی از شهرداری در این زمینه به کار می‌گیرد.
ستاد اجرایی تسهیلات سفر شهرداری همدان در مجتمع عین القضات واقع شده است و تاکنون بیش از ۵۰ هزار مسافر نوروزی از این ستاد خدمات دریافت کرده اند.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


اسکان موقت


نوروز۹۷


شهرداری همدان