اخبار گردشگری

۲۵۰۰ خانواده در مراکز اقامتی آموزش و پرورش زنجان اسکان یافتند

به گزارش ایرنا، فضائل خاتمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴ هزار و ۵۰۷ نفر روز از استانهای مختلف کشور در ۱۴ پایگاه اقامتی استان زنجان اسکان یافته اند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: پذیرش برای اسکان فرهنگیان از دیگر استان های کشور از ۲۵ اسفند سال قبل آغاز شد و این روند تا ۱۴ فروردین جاری ادامه خواهد داشت که مراکز اقامتی این استان ظرفیت اسکان ۲۰۰ نفر در شبانه روز را دارد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۴ پایگاه در این استان با ۵۰ مدرسه و ۴۳۹ اتاق برای اسکان میهمانان نوروزی آماده پذیرش است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: میهمانان اسکان یافته در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان از استان های آذربایجان شرقی، البرز، قم، اردبیل، کردستان، مازندران، آذربایجان غربی، گیلان و تهران بودند.
خاتمی افزود: میهمانانی که از سایر استان های کشور علاقمند سفر به استان زنجان و اقامت در مراکز اسکان آموزش و پرورش هستند، در صورت مواجه با هر مشکل مورد را با شماره ۳۳۷۷۱۵۷۵ و کد ۰۲۴ مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، نوروز سال گذشته چهار هزار و ۹۰۰ خانوار و نوروز سال ۹۵ نیز چهار هزار و ۳۱۰ خانوار با ۳۴ هزار نفر روز مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان زنجان اسکان یافته بودند.
پذیرش حضوری اسکان نوروزی، تا ۱۴ فروردین جاری به طور ۲۴ ساعته خواهد بود.
علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به http://eskan.medu.ir مراجعه کنند.
۷۳۲۵/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


اموزش و پرورش


اسکان فرهنگیان


مراکز اقامتی زنجان