اخبار گردشگری

یکهزار و ۵۰۰ نفر در ۲ اقامتگاه نوروزی اهواز اسکان یافتند

منصور کتانباف یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پارک لاله و محل نمایشگاه بین المللی اهواز با ظرفیت هر شب اسکان ۳۰۰ خانوار برای مسافران نوروزی با خدمات مناسب در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای رفاه حال مسافران در این ۲ محل وجود دارد گفت: در محل اسکان میهمانان نوروزی توقفگاه خودرویی، نمازخانه، بوفه، محل شست وشوی ظرف و لباس، حمام و سرویس بهداشتی تدارک دیده شده است.
وی افزود: امکاناتی که شهرداری برای مسافران در نظر گرفته رایگان است و تنها در توقفگاه های خودرویی که توسط بخش خصوصی حفاظت می شود مبلغ جزیی دریافت می شود.
وی با بیان اینکه در کنار این چادرها، فضای بازی نیز برای مسافرانی که چادر شخصی دارند تهیه شده گفت: محل اسکان میهمانان نوروزی تا روز ۱۳ فروردین آماده پذیرایی از مسافران است.
کتانباف ابراز امیدواری کرد تا مسافران نوروزی در روزهای باقی مانده از تعطیلات تا ۱۳ فروردین به اهواز سفر ، و از جاذبه های دیدنی اهواز دیدن کنند.
شهردار اهواز به بحث اهوازگردی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: از ۲ محل اسکان میهمانان نوروزی در اهواز مینی بوس هایی برای حمل مسافران به اماکن تفریحی و تاریخی اهواز تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: سایت های قایقرانی در ساحل رودخانه کارون نیز در اختیار بخش خصوصی است که تمهیداتی برای نظارت بر آنان اندیشیده شده است.
رودخانه کارون، آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی(ع)، آبشار مصنوعی، نخستین پل معلق ایران و عمارت ماپار بخشی از جاذبه های گردشگری اهواز است.
۹۸۸۷/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


اهواز


شهردار اهواز


مسافران نوروزی