اخبار گردشگری

یگان های حفاظت میراث فرهنگی در نوروز آماده باش هستند

سردار امیر رحمت اللهی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، دستورالعمل کاهش ارتکاب جرم در حوزه میراث فرهنگی در نوروز ۹۷ را از مهمترین اقدامات این یگان برشمرد که به گفته وی تهیه شده و در حال اجرا است.
وی در مورد آمادگی این یگان برای ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز اظهار کرد: خدمات بعضی از دستگاه ها در ایام نوروز برجسته است و یگان حفاظت میراث فرهنگی نیز همین وضعیت را دارد.
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی با بیان اینکه همه یگان‌های حفاظت در نوروز مکلف به آماده‌باش در حالت کلی هستند، تاکید کرد: این دستورالعمل از ۱۵ اسفند ماه به همه فرماندهان یگان حفاظت در سراسر کشور ابلاغ شده است.
رحمت اللهی ادامه داد: یگان باید با یک برنامه ریزی خوب ظاهر شود تا یک نوروز متفاوت را تجربه کنیم.
وی افزود: تلاش می کنیم بتوانیم مسئولیت پذیرایی از بازدیدکننده های نوروزی را به خوبی اجرا کنیم.
رحمت اللهی گفت: با توجه به آمار قابل توجه گردشگران نوروزی امیدواریم در خدمات رسانی به مردم و وظایف ذاتی خود جلوه های بارز این موضوع را به نمایش بگذاریم.
ویز یادآورشد: شعار نوروز ۹۷ این یگان، مشارکت همگانی و حفاظت اطمینان بخش سرمایه اجتماعی است.
رحمت اللهی درباره مفهوم این شعار نیز تصریح کرد: ایده مشارکت های اجتماعی را که سال گذشته مطرح کردیم با تشکیل اداره مشارکت های اجتماعی و اقداماتی مثل حضور فرمانده های یگان ها در شورای فرهنگی عمومی استان ها و شوراهای تامین استان ها وجلسات با ائمه جمعه مناطق، امضای تفاهمنامه با اموزش و پرورش ارتقا دادیم.
فراهنگ ** ۳۰۷۹ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


نوروز۹۷


سردار رحمت اللهی


یگان حفاظت میراث فرهنگی