اخبار گردشگری

پیمانکارپل خورگناوه تعیین تکلیف می شود

عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از روند خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی دربندر گناوه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری گناوه و حوزه عمرانی استانداری بعد از تعطیلات نوروز باید نسبت به پیمانکار تعیین و تکلیف کنند که قصد ادامه فعالیت دارد یا خیر.
وی یادآورشد: اگر پیمانکار قصد کار دارد باید سرعت عمل از خود نشان دهد و مشکلی بابت تامین اعتبار وجود ندارد.
استاندار بوشهر افزود: بسیاری از پیمانکاران در استان طرح هایی را که تحویل گرفته اند با وجود اینکه حدود یک سوم اعتبار به آن اختصاص داده شده ، طرح ها را تکمیل کردند اما پیمانکار خور گردشگری گناوه سرعت عملی ازخود نشان نداده و باید در یک فرجه زمانی مشخص به اتمام برساند.
وی گفت: پایان یافتن این طرح که از خواسته های مردم این بندر است مدنظراست و تلاش خواهیم کرد که در سال ۹۷ اقدام های اساسی در آن صورت گیرد تا به مرحله بهره برداری برسد.
وی با ابراز رضایت از روند خدمت رسانی مسئولان ستادخدمات سفر شهرستان گناوه به مهمانان نوروزی گفت: زمینه رفاه و آسایش مهمانان نوروزی دراین شهرستان فراهم و خدمات رسانی خوبی توسط دستگاههای متولی ارایه شده است.
وی افزود: هرچند که زمینه خدمات رسانی به هموطنان دراین شهرستان فراهم شده اما ظرفیت ها بیش از این باید باشد و امکانات اقامتی مناسب و بهتری مهیا شود.
وی گفت:گناوه در حوزه گردشگری یکی از شهرستان های ویژه استان بوشهر است ،باید در سال آینده با برنامه ریزی مناسب ،زمینه رفاه و آسایش و امکانات بیشتری را برای هموطنان فراهم کنیم .
استاندار بوشهر درسفر روز پنجشنبه به شهرستان گناوه از مدیریت ساحل، کمپینگ های استراحت، بازار، ساحل، ستاد اسکان و مدارس بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.
گراوند با حضور در میان مسافران از نحوه خدمات رسانی مسئولان شهرستان گناوه سئوال کرد که آنان رضایت خود را ابراز و خواستار افزوده شدن امکانات و زیرساخت های گردشگری برای سال های آینده شدند.
بندرگناوه مرکز شهرستان گناوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی بوشهر واقع است که در طول سال بخصوص تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می شود.
۶۰۴۵/۶۱۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


استاندار


پل خور