اخبار گردشگری

۲۷۱ خانوار در واحدهای آموزشی ایلام اسکان یافتند

نجف عسگری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار اسکان میهمانان نوروزی امسال در ۱۴۸ مدرسه با ۸۳۵ کلاس درس انجام می شود.
وی با بیان اینکه تعرفه اسکان مسافران بر اساس درجه بندی مدارس از نظر امکانات است، افزود: به منظور ارائه خدمات گسترده تر به میهمانان نوروزی در مدارس ایلام، این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز شده است.
عسگری از تشکیل ستاد اسکان میهمانان نوروزی در ۱۴ منطقه آموزشی استان خبر داد و یادآور شد: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه ۸۳۵ خانوار در شهرستان های مختلف استان برای تعطیلات نوروز ۹۷ تجهیز شده اند.
وی با بیان اینکه شهرهای ایلام و دره شهر به علت ورود حجم بیشتر مسافران نوروزی، بیشترین ظرفیت پذیرش و اسکان را دارند، گفت: افزون بر این مدارس، ۱۴ خانه معلم در شهرهای مختلف استان و مجموعه رفاهی، تفریحی فرهنگیان شهر ایلام نیز از میهمانان فرهنگی استقبال و پذیرایی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های فراوان در حوزه گردشگر ی فرهنگی ، طبیعی و تاریخی در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.
در ایام تعطیلات نوروزی پارسال ۱۰۸ هزار مسافر نفر روز در ۱۴۴ مدرسه شهرستان های مختلف استان اسکان داده شدند.
استان ایلام بیش از یک هزار فضای آموزشی دارد.
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز


اسکان گردشگران


مدارس