اخبار گردشگری

مدیرکل میرآث فرهنگی فارس : تسهیلات خوبی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته ایم

مصیب امیری چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: برای رفاه مسافران نوروزی این اداره کل، بروشور و نقشه شهرستانهای استان فارس ، کتاب معرفی استان فارس ، کتاب رویای سرزمین پارس ،نقشه گردشگری استان فارس در اختیار مسافران قرار داده و خواهد داد.
وی اضافه کرد: مسافران نوروزی در تمام اماکن گردشگری می توانند از وای فای برای استفاده از اینترنت در شهر شیراز و تعدادی از شهر ستان ها استفاده کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی فارس ادامه داد : ساماندهی محوطه و سرویس های بهداشتی مجموعه های گردشگری و ساماندهی غرفه های فروشگاهی و نمایشگاهی در اماکن تاریخی استان از دیگر کارهای انجام شده است.
وی گفت: راه اندازی موزه عصر قاجار در عمارت نصیرالملک، برپایی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در شیراز و تمام شهرستان هابا تاکید بر نظارت، معرفی و فروش تولیدات صنایع دستی استان فارس و فراهم کردن زمینه برای خبرنگاران و تولید کنندگان برنامه های صدا و سیما، خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها با هدف معرفی ظرفیت های استان و تمرکز زدایی از سفر به شهر شیراز از دیگر کارهای صورت گرفته است .
امیری بیان کرد: تعداد بلیت‌فروشی‌ها برای دسترسی راحت‌تر مردم در اماکن افزایش یافته و هیچ تغییری در نرخ بلیت‌ها بوجود نیامده و همانند گذشته بلیت ایرانی ۳ هزار تومان و بلیت خارجی ۲۰ هزار تومان است.
۷۳۶۸ / ۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


عید نوروز


فارس