اخبار گردشگری

۱۲۲۵ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان اسکان یافتند

رشید قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان، تعداد ۴۹۰ مهمان در قالب ۱۰۹ خانوار در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شدند که این تعداد شامل یک هزار و ۲۲۵ نفر روز است.
وی افزود: تعداد ۱۶ مرکز پذیرش در سطح شهرستان ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به مهمانان فرهنگی پیش بینی شده که از این تعداد ۲ مرکز در سنندج مستقر است.
به گزارش ایرنا، امسال ۱۷۲ مدرسه با یک هزار و ۲۹۸ کلاس درس و اتاق برای اسکان مهمانان فرهنگی در کردستان پیش بینی شده است و ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این مراکز خدمات ارائه می دهند.
اتاق های آماده شده برای مهمانان فرهنگی در سه گروه تعیین شده که در گروه ویژه، ۱۸۲ اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است.
همچنین گروه الف نیز با ۶۰۴ اتاق دارای امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق است و رنج ب با ۵۱۲ اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک است.
به گفته وی، فرصت رزرو اینترنتی از چهارم تا ۲۳ اسفندماه بوده و فرهنگیان از ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ می‌توانند اقدام به انتخاب محل اقامت کنند.
فعالیت مراکز پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.
در نوروز ۹۶، تعداد ۲۳۸ مدرسه با ۲ هزار و ۲۷۴ کلاس درس و اتاق برای اسکان مهمانان فرهنگی مهیا شد و حدود ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان خدمات رسانی کردند.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


اسکان نوروزی


آموزش و پرورش


گردشگری