اخبار گردشگری

۲ هزار تخت برای مسافران نوروزی کرمانشاه فراهم شده است

فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: علاوه بر این مراکز، در بوستان های شاهد (بلوار شهید بهشتی)، شبدیز (الهیه) و شرقی (طاق بستان) ۳۰ دستگاه کانکس به همراه ۱۵۰ تخته چادر برای استفاده مسافران نوروزی از سوی شهرداری های مناطق هشت گانه اختصاص پیدا کرده است.
رنجبر یادآور شد: تعدادی از سالن های ورزشی نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هلال احمر کرمانشاه تجهیز شده تا در صورت نیاز و در شرایط بحرانی مانند سرمای شدید و یا بارندگی از آن ها برای اسکان مسافران استفاده کنیم.
فرماندار کرمانشاه در ادامه از استقرار سه اکیپ راهنمای مسافر و گردشگر در میادین امام خمینی (ره)، امام حسین (ع) و آزادگان خبر داد و گفت: نیروهایی متشکل از هلال احمر، میراث فرهنگی و شهرداری در این اکیپ ها حضور دارند.
وی همچنین با بیان اینکه نواحی سه گانه آموزش و پرورش ستادهای اسکان فرهنگیان را راه اندازی کرده اند، از استقرار پلیس در کنار مراکز اسکان مسافران نوروزی برای تامین امنیت آن ها خبر داد.
رنجبر افزود: در طول ایام تعطیلات نوروزی سه اکیپ نظارتی هم از سوی ستاد خدمات سفرهای نوروزی از اماکن عرضه کالا، رستوران ها، بوستان ها و مراکز اسکان بازدید و مسافران اگر موردی را مشاهده کردند می توانند به این افراد گزارش کنند.
فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: با واحدهای امداد خودرویی و شعبات بیمه ای نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته به گونه ای که نیروهای امداد خودرویی در ورودی های شهر و ۹ شعبه بیمه ایران هم در ایام تعطیلات آماده امداد رسانی و پاسخگویی به مراجعات مسافران نوروزی و همشهریان کرمانشاهی هستند.
وی تصریح کرد: بانک های استان نیز در ایام تعطلات کشیک های نوروزی خود را فعال کرده و نسبت به قرار دادن وجه نقد لازم در دستگاه های خودپردار اقدام کرده اند.
رنجبر همچنین از استقرار راهنمایان گردشگر در اماکن تاریخی و تفریحی کرمانشاه برای ارائه توضیحات لازم به مسافران نوروزی خبر داد.
فرماندار کرمانشاه در پایان از تمامی مردم کشورمان دعوت کرد تا در ایام نوروز به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنند.
طاق بستان، سراب نیلوفر، بوستان کوهستان، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک و بازار سنتی از جمله جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت است.
شهر کرمانشاه در حدود ۵۵۰ کیلومتری تهران پایتخت کشور قرار دارد و در نوروز ۹۶ پذیرای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور بود.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


فرماندار کرمانشاه


گردشگران


نوروز ۹۷