اخبار گردشگری

راهیان نور ظرفیت با ارزشی برای تقویت روحیه انقلابی است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالعلی گواهی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اردوگاه راهیان نور شهید مسعودیان اهواز اظهار کرد: معنویت در هر جایی بروز پیدا کند باعث تقویت استعدادها و ذهن انسان شده و ایمان را تقویت می کند.
وی افزود: راهیان نور یک فرصت طلایی و ارزشمند برای جوانان انقلابی است تا با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
مسئول سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: دانشجویان و طلاب هرساله در این ایام با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان، صحنه های این دوران را از نزدیک مشاهده کرده و روحیه انقلابی خود را تقویت می کنند.
وی بیان کرد: رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و حضور در یادمان های شهدا و مناطق جنگی خوزستان می تواند یادآور این ایثارگری ها باشد.
حجت الاسلام گواهی گفت: ایثارگری های رزمندگانی نظیر حسین فهمیده شاید برای برخی از نوجوانان مبهم باشد اما با مشاهده آثار جنگ تحمیلی و آشنایی با آرمان های شهدا، این ابهام برای نسل جدید انقلاب برطرف می شود.
وی افزود: تقویت روحیه انقلابی و معنوی جوانان با استفاده از ظرفیت راهیان نور، پیشرفت های عملی را نیز برای آنها به دنبال دارد و انتظار می رود هر ساله شاهد تعداد بیشتر راهیان نور در این مناطق باشیم.
۷۱۵۲/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون


راهیان نور


خوزستان