اخبار گردشگری

لیست نهایی کی روش برای بازی های دوستانه تیم ملی

این در شرایطی است که کی روش روز گذشته اعلام کرد ۶۰ تا ۶۵ درصد از فهرست نهایی ۲۳ نفره تیم ملی برای جام جهانی مشخص است. در این مطلب قصد داریم در هر پست بازیکنانی که احتمال خط خوردنشان در فهرست نهایی وجود دارد را بررسی کنیم.کی روش
دروازه بان ها/ قرعه حذف به نام رشید می خورد یا سید؟!
در فهرست جدید تیم ملی بیرانوند، عابدزاده، مظاهری و سید حسین حسینی حضور دارند. با توجه به اینکه ۳ دروازه بان باید در فهرست ۲۳ نفره نهایی حضور داشته باشند یکی از این چهار دروازه بان از سفر به روسیه باز می ماند.
علیرضا بیرانوند انتخاب اول کی روش در درون دروازه است. کی روش روی امیر عابدزاده به خاطر حضور و درخشش در لیگ برتر پرتغال حساب باز کرده و به نظر فرزند احمدرضا عابدزاده هم مسافر جام جهانی باشد. از بین رشید مظاهری و سید حسین حسینی یک نفر شانس حضور در جام جهانی را از دست می دهد.

مدافعان/ شانس بالای آقایی و خانزاده برای نرفتن به جام جهانی!
از بین مدافعان دعوت شده برای بازی با تونس و الجزایر احتمالا ۲ مدافع رنگ جام جهانی را نمی بینند. میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، وریا غفوری مدافعان دعوت شده هستند که به احتمال قوی سعید آقایی و محمدرضا خانزاده از فهرست تیم ملی خط می خورند، در این بین امکان دارد از بین سیدجلال حسینی و پژمان منتظری هم یک بازیکن از تیم ملی خط بخورد.
هافبک ها/ پدیده جوان در حسرت روسیه
کی روش از علی قلی زاده، علی کریمی، احسان حاجی صفی، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس برای پست هافبک تیم ملی دعوت به عمل آورده. با توجه به علاقه کی روش به هافبک های دفاعی احتمالا یکی از هافبک های هجومی تیم ملی جام جهانی را از دست خواهد داد.