اخبار گردشگری

۱۱۳۹ کلاس درس خراسان جنوبی برای اسکان نوروزی آماده شد

عباس لامعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: مدارس زیرمجموعه پایگاه های پذیرش، دارای سه کلاس ویژه، الف و ب است که بنا به امکانات و تجهیزات موجود از ۱۸ تا ۲۸ هزار تومان در اختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت.
وی گفت: ۱۴ پایگاه پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ شهرستان استان از ۲۸ اسفند همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می کنند و تا ۱۲ فروردین ۹۷ پذیرش ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۷ هزار نفر روز از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در استان خراسان جنوبی بهره مند شدند افزود: طبق بررسی های به عمل آمده این آمار در نوروز امسال بیش از ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: نوروز ۹۶ شهرستان طبس بیشترین گردشگر را داشت و فردوس و بیرجند به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در اختیار داشتند.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان هزینه شد گفت: امکانات رفاهی لازم در مراکز اسکان وجود دارد و تمامی هزینه های مراکز از طریق دستگاه های شتاب جذب می شود و پرداخت و دریافت هرگونه وجه نقد ممنوع است.
خراسان جنوبی با ۱۵۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و داشتن آثار تاریخی متعدد و چشم اندازهای طبیعی فراوان حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
چشم اندازهای تاریخی و طبیعی در این استان سالانه تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب می کند و خراسان جنوبی در مسیر زائران امام رضا (ع) است.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


اسکان فرهنگیان


خراسان جنوبی