اخبار گردشگری

برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی در حاشیه شهر بانه

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی رشته های پردرآمد صنایع دستی می کند.

به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، در توافق صورت گرفته و تفاهم نامه بین اداره میراث فرهنگی و مرکز علمی کاربردی شهرداری بانه، رشته های پر درآمد با امکان اشتغال زایی بالا در محلات حاشیه شهر بانه آموزش داده می شود.

سعدالله رحیمی خواه مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور توانمندسازی و مهارت افزایی محلات حاشیه شهر و گسترش هم فکری و همکاری های آموزشی، کاربردی و ارتقای دانش و مهارت، اداره میراث فرهنگی و مرکز علمی کاربردی شهرداری بانه، تفاهم نامه ای را در خصوص آموزش رشته های صنایع دستی منعقد کرد.

او با مهم ارزیابی کردن این دوره ها در رشد و توسعه هنرهای بومی محلی ادامه داد: آموزش دیدگان پس ازاتمام دوره و برگزاری آزمون کتبی وعملی و کسب نمره حد نصاب قبولی، موفق به دریافت گواهی نامه معتبر از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهند شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.