اخبار گردشگری

گچساران آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران گفت: تجهیز ۳۲۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی،توزیع ۸۰هزار کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری گچساران ، ساماندهی خودرو های سبک و سنگین حمل و نقل عمومی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای رفاه حال مسافران نوروزی است.
وی بر ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران توسط دستگاه ها در این ایام تاکید کرد و گفت: اداره ها بایددر ایام نوروز برای خدمات مطلوب کشیک های منظم داشته باشند.
رحیمی گفت: کمیته های ۱۰گانه اجرای برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان تشکیل شده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: این کمیته ها شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، امنیت نظامی و ترافیک شهری، هماهنگی و دهیاری ها، خدمات، اسکان و رفاهی، تنظیم بازار، نظارت و برنامه ریزی است.
رحیمی اظهار کرد: استقرار تیم های امداد و نجات ، چادرهای سلامت و چادرهای اسکان در مناطق گردشگرپذیر شاخص از دیگر برنامه ریزی های انجام شده برای پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی در گچساران است.
فرماندار گچساران گفت: همه دستگاه های اجرایی و امدادی و خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروز برای ارایه خدمات به مردم و مسافران نوروزی در آماده باش باشند.
وی نظارت و کنترل کالا و خدمات در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان را یادآور شد و گفت: عرضه و فروش مواد غذایی درتعطیلات نوروزی در شرایط خوبی انجام شود.
رحیمی ابراز کرد: به دلیل وجود اقلیم مناسب و جاذبه های سیاحتی و زیارتی متعدد در گچساران در صورت فراهم شدن امکانات لازم، گردشگران زیادی به این شهرستان سفر خواهند کرد.
وی گفت: چهار پایگاه جاده ای در ایام نوروز در مناطق خیرآباد، امامزاده جعفر، دیل و کاکامبارک (ع) به مسافران خدمات اورژانسی و تخصصی ارائه می کند.
وی اظهار کرد: نظارت بر قیمت ها و توزیع کالاهای مورد نیاز، اعلام برنامه های تمام صنوف مورد نیاز برای ارایه خدمات به مهمانان نوروزی از جمله نانوایی ها، فروشگاه های ارزاق عمومی، شرکت های توزیع گاز مایع، واحدهای تعویض روغن و پنچرگیری، عاملان مجاز توزیع کپسول و پیک نیک، امداد خودرو و تعمیرگاه ها از مهم ترین وظایف کمیته های این شهرستان است.
فرماندار گچساران ابراز کرد: استقبال از مهمانان نوروزی با حضور مسئولان گچساران در ورودی شهر دوگنبدان همراه با نمایشگاه سوغات و هدایا، گستردن سفره هفت سین نوروزی در شهر دوگنبدان و اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه را از برنامه های مهم فرهنگی گچساران در نوروز باستانی ۹۷ است.
وی تصریح کرد: بکارگیری تمام توان دستگاه های اجرایی گچساران برای مهیا کردن امکانات پذیرایی مطلوب از گردشگران این شهرستان در نوروز ۹۷ضروری است.
شهرستان گرمسیری و نفت خیز گچساران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب در اسفند و فروردین هر سال میزبان بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر است.
۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز


گردشگران


گچساران