اخبار گردشگری

۳۵ راهدارخانه همدان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

به گزارش ایرنا، محمد رودباری روز شنبه در نشست بررسی برنامه‌ها و اقدامات تعیین شده اداره کل و ادارات شهرستان‌ها در ایام طرح نوروز ۹۷ افزود: در این ایام نظارت بر فعالیت مدیران فنی شرکت‌های مسافربری ضروری است.
وی با بیان اینکه مدیران فنی شرکت‌های مسافربری با دارا بودن تخصص‌های فنی، بررسی و کنترل سلامت خودروها را به عهده دارند، افزود: معاینه فنی ناوگان‌های مسافربری در ایام نوروز توسط مدیر فنی شرکت‌های مربوطه کنترل می‌شود.
وی ارتقاء سطح ایمنی و آمادگی برای مسافرت‌های نوروزی را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: راهدارخانه‌های استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آمادگی دارند و علاوه بر برخورداری از تجهیزات مورد نیاز و ارائه اقدامات ایمنی ویژه مسافران، دارای نمازخانه هستند.
مدیرکل راهداری استان همدان اظهار کرد: راهداران نیز به شکل شبانه‌روزی در ایام نوروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان با اولویت راه‌های اصلی و پرتردد به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.
رودباری ادامه داد: نصب و اصلاح تابلوهای اطلاعاتی و اخطاری انتظامی، خط‌کشی راه‌ها، اصلاح شیب شیروانی، رفع افتادگی شانه راه‌ها، اجرای شیار لرزاننده، رفع خرابی روشنایی تونل‌ها و راه‌ها، تهیه و نصب گاردریل، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت از جمله اقدامات بخش راهداری برای طرح نوروزی است.
وی با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی محورهای استان در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران است، اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی همدان به شکل مستمر و لحظه‌ای مورد بازدید قرار می‌گیرد.

***طرح راهداری نوروزی از ۲۴ اسفند در همدان آغاز می شود
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان نیز گفت: طرح راهداری نوروزی در این استان از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین سال آتی ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، بیش از ۲ هزار انواع وسیله حمل و نقل در استان همدان وظیفه جابجای مسافر را برعهده دارد که از این تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس، یکهزار و ۵۰ دستگاه مینی بوس و ۷۵۶ دستگاه خودوری سواری فعال هستند.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ‘اخبار ایرنا همدان’ به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


تعطیلات نوروزی


راهدارخانه


شرکت مسافربری