اخبار گردشگری

ساری ، به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شد

استاندار مازندران روز جمعه از چند طرح عمرانی شهرداری ساری در مناطق مختلف بازدید کرد و گفت : شهر ساری با اتمام طرح های شهرداری به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شد.

به گزارش پیک نکا،محمد اسلامی باقدردانی از اقدامات شهرداری ساری در چند سال اخیر افزود : یکی از وظایف اساسی مدیریت شهری فراهم کردن یک زندگی راحت و با کیفیت برای مردم است .
وی گفت : در چند سال گذشته با نقش مثبت و ارزنده شورای شهر و شهردار و تلاش پیمانکاران و مهندسین مشاور و سرمایه گذارانی که عاشقانه پای کار آمدند ، یک تحول اساسی در شهر ساری ایجاد و فضای مرده و غیرقابل استفاده که تهدیدی برای جامعه بوده احیا و با ظرفیت سازی و سرمایه گذاری به یک محیط امن با کیفیت و قابل استفاده برای مردم در همه سطوح از کودکان و نوجوانان تا بزرکسالان تبدیل شده است .
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام این نکته که استانداری از طرح های شهرداری حمایت می کند ، تاکید کرد : امیدوارم با تحقق ترکیبی از این طرح ها ، مرکز استان به یک کانون گردشگری و مفرح تبدیل شود .
اسلامی با اشاره به بازدیدش از پارک ملل ساری ، از ایمن سازی رودخانه تجن به عنوان یک کار نفیس یاد کرد و گفت که این اقدام موجب هدایت آب های سطحی هم شده است .
وی ساخت پارک بانوان را با توجه به شرایط خاص بانوان کاری ارزشمند توصیف کرد و افزود : مطمنا این پارک نیز برای توسعه ورزش و سلامتی بانوان بسیار مهم است .
استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد که طرح های شهرداری ساری هر چه زودتر به اتمام برسد تا مردم ساری ، مازندران و سراسر کشور بتوانند از این طرح ها استفاده کنند و با یک خاطره ماندگار از این مراکز بروند .
استاندار مازندران را در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری ساری علاوه بر شهردار این شهر ، معاون عمرانی استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر ساری همراهی کردند.
اسلامی علاوه بر پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن ، از پارک بانوان و پارک جنگلی شهید زارع ساری بازدید کرد.

ایرنا

ساری ،  به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شد

ساری ،  به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شدساری ،  به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شد