اخبار گردشگری

جاسک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

محمد احمدی جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: سال ۹۶ در سفرهای نوروزی ۳۱ هزارو۵۴۱ نفر مهمان نوروزی وارد این شهرستان شدند و از جاذبه های گردشگری جاسک دیدن کردند.
رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی جاسک پیش بینی کرد: مهمانان نوروزی ۹۷ این شهرستان بیش از ۱۰درصد افزایش خواهد داشت.
احمدی ادامه داد: سواحل زیبای جاسک، منظره های طبیعی ودیدنی، وجود دشت وسیع در شهرستان، محصولات متنوع کشاورزی ، رونق صیادی و قرار گرفتن شهرستان جاسک میان دوبندر بزرگ کشور (بندرعباس و بندرچابهار) از دلایل و انگیزه های سفر مهمانان نوروزی به این منطقه است.
وی ادامه داد: جاسک شرقی ترین شهرستان استان و مرز بین ۲ استان، هرمزگان و سیستان بلوچستان یکی از دروازه های ورود و خروج مهمانان نوروزی است که باید مدیران و مسئولان کمیته های خدمات سفرهای نوروزی تلاش کنند تا مهمانان با خاطره ای خوش تعطیلات خود را در این مناطق سپری کنند.
احمدی خاطر نشان کرد: بیش از ۹آ موزشگاه با ظرفیت ۱۲۵کلاس درس، مهمانسراهای ادارات و بوستان های این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
فرماندار جاسک یادآور شد: نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت ها در فروشگاه ها، بازدید و نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت، تنظیم کشیک برای بانک ها و نظارت بر وجود همیشگی وجه نقد درعابر بانک ها در شهرستان در دستور کار کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر است.
احمدی افزود: کمیته های پشتیبانی، اطلاع رسانی، رسیدگی به شکایات، امداد و نجات ، بهداشتی و درمانی، انتظامی و امنیتی، نظارت بر بازار، فرهنگی و هنری، آموزشی و رفاهی از جمله کمیته های هستند که در نوروز ۹۷ به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.
سواحل دریای عمان،جنگل های حرا، غار صادرمند، برج سیاه و سفید، آب گرم پوراف، گل فشان های حوزه غرب در بنجی و پرندگان زیبای آن بخشی از جاذبه های دیدنی شهرستان جاسک هستند.
شهرستان جاسک با ۵۸ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
۷۱۹۹/۲۰۹۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


نوروز ۹۷


جاسک


هرمزگان