اخبار گردشگری

نوعی قارچ که بوی آن موجب ارگاسم و ارضای جنسی زنان می شود!

شاید کمتر کسی این جمله را شنیده باشد که زنان می توانند با بوی نوعی قارچ به ارگاسم برسند ، قارچی به نام dictyophora که براساس گزارشات این قارچ تنها در هاوایی میروید و درگذشته زنان بومی برای درمان بی میلی جنسی از آن استفاده میکردند اما این گفته ها تا چه حد حقیقت دارد ؟ در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک به مقاله ای خواهیم پرداخت که براساس نتیجه بررسی های گروهی روی این قارچ و تاثیر آن بر انزال منتشر شده است.قارچ ارضای جنسی

ارضای جنسی زنان هاوایی با بوی نوعی قارچ به نامdictyophor

ویژگی های تحریک جنسی بسیار مهم وجود دارد که در بوی دلپذیر این قارچ منحصر به فرد وجود دارد. در واقع، تقریبا نیمی از افراد مورد آزمایشی از میان زنان در حالی که بوی این قارچ را استشمام کرده اند، ارگاسم را تجربه می کنند.
“هالیدی ” و “سول” بعد از آشنایی با این نوع قارچ و شنیدن ماجرای ارگاسم زنان بومی هاوایی با این نوع قارچ تصمیم گرفتند تا واقعیت ماجرا را کشف کنند برای همین از ۱۶ زن و ۲۰ مرد درخواست کردند تا در این تحقیقات و بررسی آنها شرکت کنند
مردان تغییر خاصی در خود احساس نکردند اما زنان متوجه تغییر با استشمام بوی قارچ شدند ، ۶ نفر از زنان بلافاصله ارگاسم را تجربه کردند و ۱۰ نفر دیگر دچار افزایش ضربان قلب شدند و به مرحله مشابه ارگاسم رسیدند.

چه چیزی باعث ارگاسم خود به خود در زنان بعد از استشمام بوی این قارچ شد؟ Halliday گمانه زده بود که بوی دلپذیر قارچ ممکن است “ترکیبات هورمون ایده ای” داشته باشد که دارای شباهت به انتقال دهنده های عصبی انسان است که در مواجهه جنسی آزاد می شوند.