اخبار گردشگری

علی اوجی در شب تولدش تنها ماند

علی اوجی بازیگر نقش وکیل در سریال درحاشیه همسر نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش است. این زوج هنرمند کشورمان که زمان زیادی از آغاز زندگی مشترکشان نمیگذرد این روزها مشغول بازی در سریال های تلویزیون هستند.علی اوجی

علی اوجی در سالروز تولدش ، صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار همسرش و تنهایی در شب تولدش به روز کرد.
علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در یک قاب

علی اوجی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت :۱۷ اسفند اومد باز دوباره و تولدم مبارک ….

امشب شب تولدمه و کنار هم نیستیم نرگس جان … ولی امسال تولد یه مزه دیگه ایی داره …. چون تو هستی و خداروشکر …

خداروشکر که شما رو دارم رفقایی که هیچ وقت تنهام نمی زارید و هوا و زمینم رو دارید …. با شما خوشبختم و تولدم برای خودم مبارکه …

علی اوجی در سال ۱۳۹۶ بعد از حضور نرگس محمدی بعنوان مهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری به گفته خودش از وی خوشش آمد و تصمیم گرفت با او ازدواج کند. مراسم عقد این دو هنرمند در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ باحضور دوستانشان برگزار شد.

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در تلویزیون به شهرت رسید با علی اوجی وکیل سریال در حاشیه مهران مدیری ازدواج کرد.

نرگس محمدی در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های ۲ بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.

علی اوجی بازیگر نقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. او با دعوت مهران مدیریبرای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال در حاشیه است.

سریال تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی و نویسندگی احسان جوانمرد از دهه اول دی ماه تصویربرداری خود را آغاز کرد تا برای پخش در ایام نوروز ۹۷ آماده شود. سریال تعطیلات رویایی با بازی علی اوجی ، علی صادقی ، افسر اسدی و افسانه بایگان و رضا یزدانی جلوی دوربین رفت.

افسانه بایگان، افسر اسدی، محمود عزیزی ، محمدرضا شریفی نیا ، علی اوجی ، علی صادقی ، مریم معصومی ، ژاله درستکار ، خاطره حاتمی ، سولماز آقمقانی ، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، مهدی افشار ، مرتضی علی آبادی و رضا یزدانی بازیگران اصلی سریال تعطیلات رویایی را تشکیل میدهند.