اخبار گردشگری

تلاش دشمنان دور کردن زنان از سیره فاطمی است

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا شرف بیانی روز چهارشنبه در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، روز بسیج قشر زنان و گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: زنان عفیف ایران اسلامی بعد از حضور سربلند و موفق در جبهه های دفاع مقدس، امروز در جبهه دفاع فرهنگی از ارزش های انقلاب و اسلام در برابر هجمه های ابتذال فرهنگی به مقابله پرداخته اند.
وی افزود: دشمنان انقلاب و اسلام در صدد جایگزینی الگوهای تعالی بخش اسلامی با الگوهای غربی در سطح جامعه هستند، در حالی که زنان متعهد و مومن کشورمان با هوشیاری از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام و احیای سیره های اهل بیت (ع) به منظور حفظ و بقای نظام دفاع می کنند.
شرف بیانی یادآور شد: دشمن به واسطه رشادت، استقامت و پایمردی زنان و مردان توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد و تمام تلاش خود را در جبهه تهاجم و ابتذال فرهنگی گذاشته است که این هجمه ها نیز با تاسی از زندگی و سیره عملی ائمه (ع) و بزرگان دین خنثی می شود.
وی در خصوص نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در دوران جنگ تحمیلی و حتی در شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش و حضوری همپای مردان داشتند و جسورانه از آرمان های اعتقادیشان دفاع کردند.
وی افزود: همسران، مادران و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار جامعه هستند و امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی به واقع مرهون ایثارگری رزمندگان و استقامت خانواده های آنها است.
شرف بیانی اظهار کرد: زنان انقلاب اسلامی همواره در دو جبهه بویژه در زمان جنگ حضور فعال و داشته اند که یک جبهه حمایت از فرزندان و همسران و خانواده خود در برابر ناملایمات و حوادث و جبهه دیگر نیز نقش تبلیغی و تهییجی آنها در خالی نکردن عرصه های دفاع از انقلاب توسط مردم بوده است.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام نیز در این جشنواره گفت: بخش عمده ای از استقلال و آزادی و سربلندی ایران اسلامی توسط زنان مقاوم و ایثارگر این مرز و بوم رقم خورده است.
مریم شادی وند اظهار کرد: سند سربلندی کشور در سطح منطقه و مجامع بین المللی استقامت و آزادگی مادران و همسران و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است چرا که این زنان بدون هیچ چشم داشتی عزیزانشان را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کردند.
به گزارش ایرنا، در این جشنواره یاد و خاطره شهید مرجان نازقلیچی فرماندار بندر ترکمن از توابع استان گلستان که سال ۸۴ در حادثه منا کشته شد به عنوان زن شهید شاخص کشور در سال جاری گرامی داشته شد.
در این آئین از تعدادی از خانواده های معظم شهدا تقدیر شد.
استان ایلام دارای ۳۳۲ شهید و ۶۱۵ جانباز زن است.
۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


سپاه


جشنواره زنان


سیره فاطمی