اخبار گردشگری

نکات کاربردی هنگام اجاره ویلا و سوئیت در سفر

اجاره ی خانه برای تعطیلات نه تنها در میان خانواده بلکه در میان  تمام مسافران محبوبیت دارد.برای خانواده اجاره ی این نوع خانه ها آزادی عمل بیشتری به همراه دارد و هم فضای آن نسبت به هتل بیشتر است و هم قیمت آن مناسب تر است.اگر گردشگر هستید و در سفر بعدی می خواهید تجربه ای در مورد نقاط محلی بدست آورید،اجاره ی خانه به شما کمک زیادی خواهد کرد و اگز به دنبال فانتزی های خود در واقعیت هستید،اجاره موقعیت کشف احساسات واقعی زندگی در ویلایی کنار ساحل را می دهد.

اجاره ویلا و سوئیت در سفر

آنچه شما بدست می آورید
در اغلب موارد شما فضای بیشتری، حفظ حریم خصوصی بیشترو نگه داشتن پول بیشتر در جیب خود با انتخاب اجاره برای تعطیلات به جای هتل بدست می آورید.همچنین به احتمال زیاد به یک آشپزخانه ؛ماشین لباسشوئی و …نیز دسترسی خواهید داشت.اگر ملک شما در منطقه ای پر رفت و امد باشد شاید دارای امکاناتی نظیر زمین تنیس،گلف و … هم باشد.


اجاره ویلا و سوئیت در سفر

چیزی که باید توجه داشته باشید
قیمت اجاره ی همه ی خانه ها برابر نیست.امکانات خانه ای خصوصی که فقط به خانواده ها اجاره  داده می شود با آپارتمان یا ویلاهایی که رفت و آمدهای مکرر دارند ؛قطعا متفاوت است. هنگامی که اجاره به خانواده های تک صورت بگیرد ممکن است مالک حتی از منسوجات و ملحفه خود در اختیار شما هم بگذارد.بعضی از خانه های ساحلی حتی از هتل هم بررسی های سختری دارد و ممکن است تجهیزاتی مانند: صندلی ساحلی، دوچرخه و تجهیزات نوزاد را خودتان اجاره کنید.


اجاره ویلا و سوئیت در سفر

خانواده ها و گروه ها
اجاره ی خانه برای خانواده و گروه های بزرگ می تواند بسیار اقتصادی و کارآمد باشد.در هتل،اگر تعداد افراد زیاد باشد،شما مجبور بودید چندین اتاق اجاره کنید،اما در خانه می توانید همه با هم باشید و در کنار هم غذا صرف کنید و از جمع بودن لذت ببرید.اما اینکه فضای کافی برای همه وجود داشته باشد را هم می خواهید؛پس بسته به تعداد افراد خانه ای مناسب اجاره کنید.


اجاره ویلا و سوئیت در سفر

زندگی مانند افراد محلی
بسیاری از مسافران به دنبال آشما شدن با فرهنگ محلی هستند،به همین دلیل برای اقامت از این خانه ها اجاره می کنند تا در میان مردم محلی باشند،از مناطق توریستی دیدن کنند و از فروشگاه های محلی خرید کنند. اگر شما واقعا می خواهید احساس محلی زا کاملا درک کنید این کار را انجام دهید.


اجاره ویلا و سوئیت در سفر

زندگی مانند یک میلیونر
در مقابل شاید ترجیح دهید که یک تعطیلات خوب در مکانی عالی و به یاد ماندنی داشته باشید.در این صورت هم می توانید ویلاهای گران و لوکس که وجود دارد را برای اقامت انتخاب کنید.


اجاره ویلا و سوئیت در سفر

زمانی که اجاره راهی مناسب نیست
اجاره ی خانه برای زمانی که افراد زیاد هستند و زمان اقامت نیز طولانی است مناسب است.اما اگر قصد دارید به مدت دو یا سه شب اقامت داشته باشید بهتر است همان هتل را اجاره کنید.

همچنین، اگر برنامه های شما ممکن است در آخرین لحظه تغییرکند، در ذهن داشته باشید که رزرو هتل بسیار آسان تر از یک قرارداد اجاره است که یک قرارداد الزام آور بین شما و صاحب خانه  است.اجاره برای اشخاصی که هر روز نظافت روزانه،خدمات اتاق؛رستوران و … را می خواهند مناسب نیست.

لینک مطالب: www.smartertravel.com