اخبار گردشگری

کمیته های ۱۰گانه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در گتوند فعال شدند

به گزارش ایرنا، علی خدری غریبوند روز یکشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: کمیته های خدمات بهداشتی،سلامت و محیط زیست ، اطلاع رسانی ، تبلیغات ، امور فرهنگی و فضای مجازی ، حمل و نقل ،اسکان و رفاه ،امداد و نجات – انتظامی و ترافیک شهری ، رسیدگی به شکایات و نظارت و تنظیم بازار در آستانه نوروز ۹۷ در شهرستان گتوند فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار از سوی شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های ذیربط از نیمه اسفند تا فروردین ماه سال آینده اشاره کرد و گفت:در این طرح که از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد بر بهداشت محیط، آب آشامیدنی و مواد غذایی ، مراکز عمومی پذیرایی و اقامتی ،همچنین بیمارستان و مراکز درمانی نظارت می شود.
فرماندار گتوند همچنین از راه اندازی پایگاه راهنمای مسافران نوروزی و پایگاه امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر در این ایام خبر داد و گفت: این پایگاه ها بصورت شبانه روز در ورودی های شهرستان و اماکن و نقاط پرتردد برای ارائه خدمات ایمنی و امدادی مستقر شده و به مسافران خدمات ارائه می کنند.
خدری غریبوند با بیان اینکه شهرستان گتوند با آب و هوای دلپذیر و مناطق گردشگری و دیدنی متعدد هرساله میزبان میهمانان نوروزی زیادی است، بر همکاری همه جانبه و آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی تاکید کرد.
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان گتوند نیز در این جلسه با بیان اینکه سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های این شهرستان به مسافران است گفت:از تمام ظرفیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان گتوند استفاده می شود.
یعقوب نگهداری از راه اندازی گشت نظارت بر اماکن عمومی در این ایام خبر داد و گفت: اماکن اقامتی شهرستان گتوند برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
آرامگاه دکتر قیصر امین پور ، دریاچه و سد تنظیمی گتوند، ساحل رودخانه کارون،پارک جنگلی، دره و آبشارهای پل پرزین، تپه باستانی چغا، باغ های مرکبات در دو بخش مرکزی وعقیلی، سایت پروازی پاراگلایدر ، نهر پادشاهی، قلعه رستم وگور دخمه های کوه طبل خانه در کنار سد تنظیمی، بند بهمن در روستای دشت بزرگ و قلعه های تاریخی در بخش عقیلی و روستای آبید علیباز، سد و نیروگاه گتوند علیا همچنین بوستان های زیبا در شهرهای گتوند، سماله ، ترکالکی، جنت مکان وصالح شهر از جاذبه های این شهرستان هستند که در ایام نوروز میزبان گردشگران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور می باشند.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز ۴۵ روستاست.
۷۴۶۷/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


سفر


نوروز ۹۷


گتوند