اخبار گردشگری

تورهای خارجی با سفرگشت

تور بالی
بالی زیباترین جزیره از مجموع جزایر اندونزی است. این جزیره به دلیل زیبایی های بی وصف و فوق العاده لقب جزیره خدایان را به خود اختصاص داده است. خاک جزیره بالی بسیار حاصلخیز بوده و گردشگران و توریستان زیادی به دلیل زیبایی های بالی ، تور بالی را به عنوان مسیر گردشگری خود انتخاب می کنند.
بالی دارای آب و هوای استوایی است و دمای آن از ۲۰تا ۳۳ درجه در شبانه روز متغیر است. علاوه بر زیبایی های آب و هوای معتدل و استوایی این جزیره سبب شده تور بالی در گروه پرطرفدارترین تورهای گردشگری به شما ر رود.

بالی و جاذبه های گردشگری
بالی زیباترین جزیره در کشور اندونزی است وجود مزارع پلکانی برنج و سواحل شنی و مناظر بی وصفش همچنین کوه های آتش فشان فعال، خود از جاذبه های گردشگری بالی به شمار می رود. در تور بالی همچنین می توانید غارهای بسیار زیبا وهیجان انگیز و همچنین گونه های مختلف گیاهان و جانوران را مشاهده نمایید.دریاچه های زیبا که مشهورترین آنها درساچه باتور ، کاخ های تاریخی و موزه های مختلف، آتشفشان کینتامانی، پارک آبی بالی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر بالی را از سایر تورها متمایز نموده است.

تورهای خارجی با سفرگشت

تور ایتالیا
کشور ایتالیا، متشکل ازیک شبه‌جزیره و دو جزیره ساردِنی و سیسیل که در دریای مدیترانه واقع شده است.پایتخت کشور ایتالیا شهرتاریخی و توریستی رم می باشد .در حقیقت ایتالیا را می توان پتیتخت تمدن و امپراتوریدانست و از مراکز مذهبی و سیاسی غرب به شمار می رود شهر های رم و فلورانس، از جمله مقاصد توریستی و گردشگری هستند که سالانه افراد زیادی تور ایتالیا را برای سفر انتخاب می کنند.

ایتالیا و جاذبه های گردشگری
رم پایتخت کشور ایتالیا خود از زیباترین جاذبه های گردشگری در کشور ایتالیا است. شهر ونیز،شهر روی آب،موزه های باستانی ،دریاچه کومو،برج پیزا،و بسیاری مناطق گردشگری متفاوت و همچنین غذاهای معروف و خوشمزه ایتالیایی نظیر پیتزا،پاستا و… تور ایتالیا را مورد توجه بسیاری از توریستان و گردشگران قرارداده است.

تورهای خارجی با سفرگشت

تور مالدیو
مالدیو کشوری در اقیانوس هند با طبیعتی بی نظیر و کوچکترین کشور در قاره آسیا است. پایتخت کشور مالدیو شهر ماله و زبان عمومی این کشور دیوهی نام دارد که زبان هندواروپایی است. کشور مالدیو از جزایر کوچک و متعددی تشکیل شده که تقریبا ۲۰۰ جزیره از این کشور مسکونی می باشد به دلیل وجود استراحتگاه های لوکس و زیبایی های شگفت انگیز جزیره تور مالدیو نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در صنعت گردشگری به شمار می رود.

مالدیو و جاذبه های گردشگری
بیشتر درآمد کشور مالدیو از صنعت گردشگری می باشد.شهر ماله پایتخت مالدیو از زیباترین مناطق توریستی و گردشگری به شمار می رود به همین دلیل از سرارسر جهان افراد زیادی به این کشور سفر می کنند.سواحل شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشانهای فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است. تور مالدیو را با آژانس مسافرتی سفرگشت تجربه نمایید.

تورهای خارجی با سفرگشت

تور ویتنام
ویتنام کشوری در جنوب شرق آسیا در امتداد دریای چین و اقیانوس آرام می باشد.زبان رسمی این کشور ویتنامی و پایتخت کشور ویتنام هانوی است..آب و هوای این کشور استوایی بوده و زیبایی های حیرت انگیزی در این کشور وجود دارد.کشور باریک ویتنام سال ها در جنگ با استعمارگران بوده و در مقابل آنها به پیروزی رسیده است. تور ویتنام به دلیل مناظر طبیعی زیباو ساحلی که به دلیل آب و هوای متفاوت مناطق مختلفش، پوشش گیاهی متنوعی را نیز تجربه می‌کند از عوامل تاثیر گذار بر گردشگری این کشور است.

ویتنام و جاذبه های گردشگری
کشور زیبای ویتنام با با زیبایی های متفاوت و گردشگری های بی نظیرش سالانه توریستان بسیاری را یه خود جذب می کند. دلتاهای حاصلخیز، دره های زیبا ،طبیعت فوق العاده زیبا و سواحل بی نظیرش تور ویتنام را مورد توجه توریستان قرارداده است. از معروفترین و زیباترین مراکز گردشگری ویتنام می توان شهر دالات ،شهرهوشی مین ،خلیج هالانگ، مجموعه سیکس سنز کان،مای سان ،نهاترانگ، ساپا و بسیاری مناطق دیگر را نام برد.

تورهای خارجی با سفرگشت

تور سریلانکا
کشور سریلانکا در جنوب کشور هند واقع شده است.این کشور به دلیل زیبایی های فوق العاده اش لقب نگین اقیانوس هند را به خود اختصاص داده است.. پایتخت سیاسی کشور سریلانکا کوته و پایتخت تجاریش شهر کلمبو می باشد. تور سریلانکا امروزه به دلیل آب و هوای استوایی و گردشگریهای بی نظیر مورد توجه توریستان قرارگرفته و سالیانه افراد زیادی تور سریلانکا را برای سفر انتخاب می کنند.

سریلانکا و جاذبه های گردشگری

کشور سریلانکا دارای خارق العاده ترین سواحل دنیاست. در تور سریلانکا از هر جهت سواحل زیبا و شگفت انگیز را می توان دید.آمار سفر به سریلانکا روز به روز در حال افزایش است.صخره های زیبا و آبشارهای شگفت انگیز از برترین زیبایی های سریلانکا است.پارک ملی یالی،صخره سیگیریا،ساحل مونت لاویانا، شهرکندی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر را می توان با تور سریلانکا سفرگشت تجربه نمود.

تورهای خارجی با سفرگشت

تورهای خارجی با سفرگشتتورهای خارجی با سفرگشت