اخبار گردشگری

نفرات برتر المپیاد فرش دستبافت کشور معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در بخش دانش آموزی رشته رنگرزی به ترتیب ‘ فاطمه سلیمانی ‘ و ‘ نازیلا نوری ‘ از اصفهان و ‘ ملیکا سلیمانی دهقان ‘ از تهران رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش دانش آموزی رشته طراحی، ‘ زهرا تقی پور’ ، ‘ زهرا واعظی ‘ و ‘ آزاده تاج پور ‘ هر سه نفر از خراسان رضوی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش دانش آموزی رشته بافت، ‘ سحر بنیاد امام قلی ‘ از خراسان رضوی، ‘ شیرین شیخ مظفری ‘ از کرمان و ‘ زینب محمدی ‘ از اصفهان نیز به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش دانشجویی رشته رنگرزی نیز ‘ شبنم تخت کوسه ‘ از اصفهان، ‘ مژگان یونسی ‘ از فارس و ‘ حمیده سلطانی قدیم ‘ از آذربایجان شرقی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش دانشجویی رشته طراحی، ‘ مرضیه زنانی فرادنبه ‘ از چهار محال بختیاری، ‘ فائزه عسگری ‘ از تهران و ‘ میلاد بهمن ‘ از آذربابایجان شرقی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش دانشجویی رشته بافت، ‘ سوسن شجاعی کاریزکی ‘ از تهران، ‘ اکرم ناصرپور ‘ از اصفهان و ‘ مبارکه پزشکی’ از خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش دانشجویی رشته مرمت، ‘ زهرا قربانی فر ‘ ، ‘ نگین قاسمی ‘ از تهران و ‘ طاهره زارع ‘ از فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی با هدف ایجاد انگیزه رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت هنرمندان عرصه صنعت فرش دستبافت با ۱۵۵ شرکت کننده از ۲۰ استان کشور در گرایش های طراحی، بافت، مرمت و رنگرزی از روز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد.
این المپیاد در بخش دانشجویی در چهار رشته رنگرزی، طراحی، بافت و مرمت و در بخش دانش آموزی در سه رشته رنگرزی، طراحی و بافت انجام شد.
۶۱۳۶ / ۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


المپیاد فرش دستبافت


کاشان