اخبار گردشگری

ظرفیت های گردشگری جزیره کیش به خوبی معرفی نشده است

به گزارش ایرنا ، وی که به مناسبت راه اندازی مجدد خط پروازی کیش- مسقط در جمع شماری از مدیران و تجار جزیره کیش در مسقط سخن می گفت ، اظهار داشت: ظرفیت های زیادی در جزیره کیش وجود دارد با وجود این به خوبی نتوانسته ایم این ظرفیت ها را به گردشگران خارجی به ویژه همسایگان جنوبی معرفی کنیم .
وی از سرگیری پروازهای رفت و برگشت کیش – مسقط را فرصت جدیدی برای معرفی قابلیت های این جزیره به گردشگران دانست و گفت؛ دستیابی به شرایط مطلوب به تبلیغات به ویژه در فضای مجازی نیاز دارد.
ارایه بسته های ویژه گردشگری با قیمت های مناسب از دیگر راهکارهایی است که به گفته سفیر ایران در جلب گردشگر به ویژه گردشگران منطقه برای سفر به کیش موثر است .
نوری شاهرودی عدم نیاز به گرفتن روادید برای گردشگران را یکی دیگر از جاذبه های موجود در این جزیره عنوان و تاکید کرد؛ بدون شک باید ترتیبی اتخاذ شود که مسافران بتوانند از این جزیره برای مسیرهای بعدی داخلی نیز استفاده کنند تا خط هوایی برقرار شده توجیه اقتصادی بیشتری داشته باشد.
پروازهای شرکت هواپیمایی جزیره کیش به مسقط پایتخت سلطان نشین عمان که طی یک سال گذشته متوقف شده بود، دیروز – چهارشنبه – از سر گرفته شد .
از سرگیری این پروازها درقالب تدوین برنامه های توسعه روابط اقتصادی و گردشگری میان ایران و عمان انجام گرفت .
شرکت هواپیمایی کیش از این پس روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز رفت و برگشت به مسقط خواهد داشت .
خاورم**۱۵۰۸*شبس*۱۶۱۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


ایران


عمان


کیش