اخبار گردشگری

۴۰۰ اثر تاریخی و گردشگری دهلران آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

فرج فاضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وجود آثار تاریخی، اماکن مذهبی و جاذبه‌ های طبیعی و دفاع مقدس این شهرستان را در کانون توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار داده است.
وی افزود: همه دستگاه های شهرستان و اعضای ستاد خدمات سفر با تمام توان و بهره گیری از همه امکانات آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.
رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دهلران با اشاره به بقاع متبرکه در بخش های مختلف این شهرستان و ظرفیت های گردشگری و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک شهرستان و ظرفیت های مذهبی و دفاع مقدس گفت: ۴۰۰ آثر تاریخی، تفریحی و گردشگری در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۸۲ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
فاضلی گفت: ۳۰ مدرسه در شهرستان و میهمانسرای ادارات برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته های ۹ گانه خدمات سفر در شهرستان افزود: با هماهنگی رئیس خدمات سفر شهرستان موضوعات این ایام برنامه ریزی و دنبال می شوند تا شاهد ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی باشیم.
وی از برپایی نوروزگاه در شهرستان خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای اسکان، خدمات رسانی، برپایی سیاه چادرها و معرفی ظرفیت های شهرستان در این ایام اندیشیده شده است و روزانه امکان اسکان پنج هزار مسافر نوروزی در این شهرستان وجود دارد.
۷۱۷۵/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


دهلران


ستاد خدمات سفر


نوروز ۹۷