اخبار گردشگری

مکان پیشنهادی احداث موزه ایران درودی مناسب نیست

به گزارش ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه اختصاص زمین برای احداث موزه نقاشی خانم ایران درودی در جلسه امروز شورا ضمن تشکر از شهردار تهران از توجه به موضوع هنر و تکریم هنرمندان گفت: اختصاص زمینی در شهر تهران برای ایجاد موزه نقاشی خانم ایران درودی را امری پسندیده می دانم و نه تنها با اصل آن موافقم بلکه از آن دفاع هم می‌کنم.
وی ادامه داد: اما مکان‌ پیش‌بینی شده در لایحه شهرداری در خیابان ۶۴ یوسف آباد به دلیل آنکه در منطقه فرهنگی شهر تهران نیست، احتمال دارد این اقدام پسندیده را به یک اقدام عبث تبدیل کند و اساساً به نفع موزه خانم درودی هم نخواهد بود.
رئیس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد که قرارگیری موزه در مکان پیشنهادی در لایحه شهرداری، باعث انزوای موزه ایران درود‌ی خواهد شد.
وی پیشنهاد کرد: شهرداری با توجه به مطالعات گذشته همچون طرح جامع فرهنگی شهر تهران مکان دیگری با کاربری فرهنگی را برای این موزه در نظر بگیرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/۹۳۴۳/۱۷۳۵//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


موزه


علی اعطا


ایران درودی