اخبار گردشگری

سیاهکل؛ شهرستان پایلوت گردشگرپذیری گیلان

فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه این شهرستان به عنوان پایلوت گردشگرپذیری گیلان معرفی شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش سطح درآمدی مردم به ویژه روستاییان است.
مهندس رضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، با اشاره به تعامل مثبت مجموعه فرمانداری شهرستان سیاهکل با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اظهار کرد: در حوزه خانه مسافر و استفاده از تسهیلات کارگروه اشتغال و رونق تولید شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه این شهرستان به عنوان پایلوت گردشگرپذیری گیلان معرفی شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش سطح درآمدی مردم به ویژه روستاییان است لذا از همه امکانات شهرستان بهره خواهیم گرفت.
وی خواستار همکاری دهیاران، بخشداران و شوراهای اسلامی شد و گفت: امیدواریم بتوانیم در قالب طرح های گردشگری سیاهکل را به مردم ایران معرفی کنیم و علاوه بر کسب درآمد، شاهد مهاجرت جوانان نباشیم.
این مقام مسئول، با اشاره به برگزاری مستمر کارگروه استغال و رونق تولید شهرستان، خاطرنشان کرد:طرح های گردشگری در کوتاه ترین زمان در این کارگروه مطرح و بررسی می شود و در نهایت با دریافت تسهیلات از طرف استانداری انجام می گیرد.

منبع: ایسنا

سیاهکل؛ شهرستان پایلوت گردشگرپذیری گیلان

سیاهکل؛ شهرستان پایلوت گردشگرپذیری گیلانسیاهکل؛ شهرستان پایلوت گردشگرپذیری گیلان