اخبار گردشگری

تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.

شهر آنتالیا در ترکیه به دلیل داشتن آب و هوای عالی و جاذبه‌ های گردشگری از جمله سواحل زیبا، مناظر طبیعی بی نظیر و مراکز خرید یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در نوروز محسوب می شود. اگر برای سفر به آنتالیا دچار تردید هستید این مطلب را مطالعه کرده و سری نیز به وب سایت لست تورز بزنید تا با بهترین آفرهای تور آنتالیا آشنا شوید.

تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.
ساحل لارا
لارا در آنتالیا ساحلی با پرچم آبی است. ساحلی بسیار تمیز و شفاف که در این مکان بسیار محبوب بوده و شما می توانید در آن به استراحت بپردازید و یا اینکه از تفریحات آبی لذت ببرید. این ساحل در قسمت شرقی آنتالیا واقع شده و در اطراف آن هتل هایی با کیفیت بالا به چشم می خورد. شما می توانید در سایت لست تورز اطلاعات کاملی را در مورد هتل ها و انواع تورهای آنتالیا بدست آورید.

پارک یاووز اوزکان
اگر شانس این را داشتید که در آنتالیا باشید یک شب را به بازدید از پارک یاووز اوزکان اختصاص دهید. این پارک دارای فضایی بسیار سرسبز بوده و در هنگام شب با نورپردازی های انجام شده بسیار دیدنی خواهد شد. وجود آبنماهای زیبا و مسیرهای پیاده روی دیدنی از دیگر ویژگی های پارک یاووز اوزکان می باشد.

دروازه هادریان
بناهای تاریخی خیره‌ کننده تنها در استانبول وجود ندارند. دروازه هادریان یکی از جاذبه های گردشگری تاریخی در آنتالیا است. این بنای تاریخی از سه قوس تشکیل شده و در گذشته های دور به نوعی بخشی از دروازه شهر بوده است. امروزه از دروازه هادریان به خوبی محافظت می شود. شاید جالب باشد که بدانید این بنای تاریخی متعلق به ۱۳۰ سال پیش از میلاد بوده است.

خرابه های شهر باستانی پیسایدیا
اگر دوست دارید تا بدانید رومیان در گذشته های بسیار دور چگونه زندگی می کردند در میان خرابه های شهر باستانی پیسایدیا در آنتالیا به گشت و گذار بپردازید تا بیشتر با آنها آشنا شوید. غیر قابل تصور است که چنین مکانی در تور استانبول وجود داشته باشد.

تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.
ساحل کنتیالتی
در کنار ساحل لارا، ساحل کنتیالتی نیز یکی دیگر از سواحل پرطرفدار در آنتالیا محسوب می شود. در اطراف این ساحل امکانات تفریحی بیشتری وجود دارد که حتما از آنها لذت خواهید برد. اگر با خانواده سفر کرده اید می توانید به پارک آبی ساحل کنتیالتی بروید تا با خیالی آسوده تر تفریح کنید.

آبشار کورسونلو
آنتالیا برای علاقمندان به طبیعت گردی نیز مناسب است. البته برای تجربه این تفریح دوست داشتنی باید کمی از مرکز شهر فاصله بگیرید. کورسونلو در حقیقت یک مجموعه آبشار است که در اطراف آن فضاهای سرسبز و درختان زیادی به چشم می خورد. توجه داشته باشید که این آبشار مکان مناسبی برای شنا نیست اما منظره چشم نواز آن گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. از مسیرهای پیاده روی اطراف لذت ببرید و پس از آن هم در کنار آبشار استراحت کنید.

تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.
شهربازی دنیای برف
اگر دوست دارید تا در کنار کودکتان سفری خاطره انگیز را داشته باشید به شهربازی دنیای برف بروید. خانه های برفی و سرسره هایی پر از برف در این شهربازی مکانی رویایی و دوست داشتنی برای کودکان را ایجاد کرده اند.

بهترین هتل‌های آنتالیا
سفر خود را با اقامت در هتل های ۵ یا ۴ ستاره در آنتالیا لذت بخش تر کنید. شما می توانید در وب سایت لست تورز در کنار مشاهده قیمت و جزئیات تورها از امکانات هتل ها نیز مطلع شوید. این وب سایت بهترین هتل های آنتالیا را برای رزرو به شما معرفی خواهد کرد.

بهترین مراکز خرید در آنتالیا
خرید را نیز به تفریحات خود در آنتالیا اضافه کنید. در این مکان مراکز خرید متنوعی وجود دارند حتما باید سری به آنها بزنید. از جمله بهترین مراکز خرید درآنتالیا می توان به اوزدیلک، میگروس و تراسیتی اشاره کرد. در مرکز خرید تراسیتی به غیر از خرید امکاناتی همچون سینما، وسایل بازی و چندین رستوران برای تفریح و استراحت نیز وجود دارد.
آنتالیا دارای بهترین آب و هوا بوده و سواحل بسیار زیبایی دارد. هتل های این شهر نیز معمولا لوکس هستند و برخی از آنها با سواحل اختصاصی امکانات زیادی را به گردشگران ارائه می کنند. اما اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید انتخاب تور بسیار مهم است. پیشنهاد می کنم تا با مشاهده بهترین آفرهای تورهای آنتالیا در لست تورز انتخاب بهتری داشته باشید.

تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.تور آنتالیا را با مجری مستقیم تورهای آنتالیا در لست تورز رزرو کنید.