اخبار گردشگری

۷ تفریح هیجان انگیز کیش!

 

مروارید خلیج فارس به حق لغب برازنده و مناسب جزیره کیش که همه ایرانی ها به زیبایی اون ایمان دارن. کیش از نام قیس برگرفته شده که اسم تاریخی اون هم هست و از زمان هخامنشیان جزو خاک ایران بوده. کیش از طبیعت زیبا و خاص خودش بر خورداره، سواحل شنی و مرجانی با آب زلال شفاف امکان تماشای ماهی و موجودات دریایی رو در چند متری عمق دریا به گردشگرها داده و واقعا تماشای این دنیای آبی حس آرامش فوق العاده ای به انسان میده.

۷ تفریح هیجان انگیز کیش!

سواحل کیش برای گردشگرانی که دنبال رها شدن از زندگی شهری و دغدغه های روزمره هستند بهترین گزینه به حساب میاد چرا که تفریحات کیش و هیجان ورزش های آبی و حمام آفتاب در کنار آرامش دوست داشتنی جزیره ذهن و روح هر انسان خسته ای رو جلا میده.

گشتانو قصد داره بهترین تفریحات کیش برای همه گردشگرایی که قصد سفر به این جزیره خوش آب و رنگ دارن معرفی کنه و اعلام کنه که امکان رزرو تفریحات کیش با چند تا کلیک فراهم شده.

تفریحات کیش با غواصی و کشف دنیای زیر آب

تفریحات کیش با غواصی و کشف دنیای زیر آب
غواصی کیش در کار موجودات دریایی رنگارنگ یکی از تفریحاتی که شاید نشه با هیچ تفریح دیگه ای مقایسش کرد. آبهای جزیره کیش بدلیل پوشش مرجانی بینظیری که داره، بهترین محل (سایت) برای غواصی در ایران محسوب میشه. غواصی کیش یکی از تفریحاتی هست که درصد زیادی از گردشگران انتخابش می کنند.

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش
جت اسکی کیش یکی از مهیج ترین تفریحات آبی کیش به حساب میاد که با موتورهای پر قدرت اون می تونید سرعت، لذت و هیجان را یکجا تجربه کنید و با مانورهای سریع اون مثل یک موشک روی آب در حرکت باشید. یادتون باشه که میتونید دو نفره هم  سوار بشید و این هیجان با دوستان تون تجربه کنید. البته اخیرا به دلیل تصادف جت اسکی ها ممنون شده و احتمالا تا چند ماه دیگه این ممنوعیت برداشته بشه.

اسکوتر غواصی کیش

اسکوتر غواصی کیش
اسکوتر غواصی کیش : اسکوتر غواصی میشه یکی از مدرن ترین و جدیدترین تفریحات دریایی جهان به حساب اورد که امروز می تونید اون در کیش تجربه کنید و از دنیای زیر آب لذت ببرید.

اسکوتر دریایی تقریبا شبیه اسکوترهای روی زمین است به اضافه‌ی کپسول اکسیژن و تجهیزات غواصی. این دستگاه با هدف تجربه‌ی غواصی برای همه‌ی افراد بالای ۱۲ سال ساخته شده است. برای اسکوتر سواری زیر آب لازم نیست حتما تجربه‌ی قبلی غواصی داشته باشید. استفاده‌کنندگان از این دستگاه بدون نیاز به حمل وسایل غواصی یا گواهی‌نامه‌های مربوطه و حتی بدون آشنایی به شنا می‌توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند.

بنانا کیش

بنانا کیش
بنانا کیش با تیوبهای بنانا شکل یا همان موزی شکل جزو یکی از مفرح ترین ورزشهای دریایی کیش هست که افراد معمولا به صورت گروهی سوار می شوند و توسط قایقهای تندرو با سرعت خیلی بالایی روی دریا حرکت می کنند و شادی و نشاط فوق العاده ای رو براتون رقم می زنند.

با فلای بورد کیش مثل موشک حرکت کنید!

با فلای بورد کیش مثل موشک حرکت کنید!
فلای بورد کیش یکی از جدیدترین تفریحات جزیرست که هیجان فوقالعاده ای را بین آسمان و آبهای زیبای کیش ایجاد میکنه و این امکان میده که حرکات مارپیچ بالا به پایین و چپ و راست رو با سرعت بالا داشته باشید. فلای بورد وسیله ای که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق یا شناور نگه می‌داره و با پمپاژ آب به اون اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را میده.

پاراسل کیش

پاراسل کیش
پاراسل کیش یکی دیگه از تفریحات لذتبخش جزیرست که لیدر شمارو سوار قایق میکنه و بعد از فاصله گرفتن از ساحل، شما را به یک چتر نجات وصل می‌کنه که با حرکت کردن قایق بین ۱۵۰تا ۳۰۰ متر ارتفاع می‌گیرید و میتونید از آسمان این جزیره زیبارو تماشا کنید . چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان جزیره کیش منظره ای شگرف بر دریای بی کران را برای شما رغم میزمه. فراموش نکنید که می‌تونید دو یا سه نفری، همراه دوستان و خانواده‌ی خود سوار چتر پاراسل بشید.

شاتل کیش

شاتل کیش
شاتل کیش یکی دیگه از مهیج ترین تفریحات آبی گروهی کیش که سوار بر تیوب توسط قایق های تندرو با سرعت زیادی روی آب کشیده میشید و هیجان فوق العاده ایی را تجربه می کنید. البته فراموش نکنید که به دلیل نیروی گریز از مرکز و نوسانات زیاد تیوب حین شاتل سواری باید مراقب باشید تا به داخل آب پرت نشید، گرچه پرت شدن داخل آب هم لذت وصف ناپذیری داره! 

تهیه شده در بلاگ گشتانو