اخبار گردشگری

جاذبه های دشتی گردشگران را فرامی خواند

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی افزود: کمیته های مختلف ستاد نوروزی در شهرستان دشتی فعال و آماده اسکان و پذیرایی از مسافران شده اند.
وی اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت های بسیار خوب در زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی است و آمادگی دستگاه های اجرایی و برخورد بسیار خوب با مسافران نوروزی سبب جذب بیشتر آنها خواهد شد.
فرماندار دشتی بیان کرد: اثر باستانی محرابه مند و امامزاده سلطان پیر هاشم و زیارتگاه های بخش کاکی، قلعه محمد خان و عمارت شیرینه در خورموج و دهها اثر تاریخی و باستانی ثبت ملی شده در دشتی نیز مناطق بسیار خوبی برای بازدید گردشگران است.
نادری تاکید کرد: باید از ایام نوروز به عنوان یک فرصت مناسب برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان دشتی و جذب گردشگر استفاده کرد.
وی، به توسعه زیر ساخت های دشتی ازجمله چهارخطه کردن راههای اصلی این شهرستان اشاره کرد و افزود: توسعه زیر ساخت های این شهرستان سبب کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری شده است.
فرماندار دشتی اضافه کرد: اقدامات خوب پلیس راهور شهرستان دشتی سبب کاهش ۲۰۰ درصدی تصادفات درون شهری شده است و دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه شهرداران، بخشداران و دهیاران در ایام نوروز برای کاهش تلفات جاده ای با پلیس راه و پلیس راهور شهرستان همکاری وهماهنگی لازم داشته باشند.
نادری بیان کرد: باید از هم اکنون سوخت شهرستان تامین شود و بانک ها نیز برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران مشکلات خودپردازها را برطرف کنند.
وی تاکید کرد: از اول اسفند ماه دستگاه های اجرایی شهرستان حق هیچ گونه حفاری ندارند.
شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
۷۲۰۶/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


دشتی


نوروز