اخبار گردشگری, اماکن دیدنی ایران

اماکن اقامتی اردستان آماده اسکان مسافران نوروزی

محمدرضا صدوقی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با پیش بینی رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی سفرهای نوروزی به اردستان بیان کرد: اسکان از مهمترین بخش های صنعت گردشگری بوده و چرخه جذب گردشگر با اقامت مناسب تکمیل می شود که در این راستا هتل ها و خانه های بوم گردی این شهرستان با نظارت ستاد اسکان آماده خدمت رسانی شدند.
وی افزود: همچنین آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اوقاف و امور خیریه مکلفند ظرفیت مدرسه ها، مسجدها و خوابگاه های دانشجویی را برای اسکان اضطراری آماده کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان از شرکت در نمایشگاه توانمندی های روستایی طی ماه جاری خبر داد و بیان کرد: حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری تهران نیز فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت های حوزه گردشگری این شهرستان بود و امید می رود سال آینده شاهد حضور گردشگران بیشتری باشیم.
به گفته او، ۲۱ هزار و ۵۲۵ نفر نوروز ۱۳۹۶ در اردستان اقامت کرده و در مجموع ۴۷ هزار و ۱۹۳ نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.
۶۷ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی، ۲ بافت تاریخی زواره و مهاباد، یک اثر ثبت جهانی (قنات دو طبقه) و سه کمپ کویرنوردی از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان اردستان می باشد.
این شهرستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
۷۴۳۱/۸۱۲۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


اسکان نورزی


اردستان