اخبار گردشگری

پیش بینی ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از پیش بینی هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای جابجایی مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

عباس شرفی در گفت و گو با رسانه ها گفت: با توجه به اعلام دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به منظور رعایت حال مسافران نوروزی با هماهنگی انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر و رانندگان، در نوروز ۹۷ همراه با سراسر کشور تغییر و افزایشی در نرخ جابجایی مسافر در استان لرستان نخواهیم داشت.

با توجه به اجرای طرح نوروزی ۹۷ از ۲۳ اسفندماه سال جاری و به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافران در راستای برنامه ریزی و ترویج فرهنگ سفر، پیش فروش بلیت های نوروزی از ۱۷ اسفندماه آغاز می شود و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر شرکت های مسافربری و یا سایت های این شرکت ها نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بابیان اینکه هزار و ۲۹۹ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در بخش حمل و نقل عمومی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۸ شرکت اتوبوس رانی در استان لرستان فعال هستند که با ظرفیت ۲۴۳ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۶٫۴۵ سال به استقبال طرح نوروزی می روند.

شرفی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسی لرستان جزو جوان ترین ناوگان کشور است، خاطرنشان کرد: کشیک های نظارتی این اداره کل هم زمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ با همکاری ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی لرستان در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
تین نیوز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.