اخبار گردشگری

تحلیل پنجعلی از شکست سنگین پرسپولیس

محمد پنجعلی درباره شکست ۳ بر یک پرسپولیس مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:بازی خوب نبود و بچه ها اصلاً تمرکز نداشتند، اما مطمئنم که جبران می کنند. روز بد بچه های برانکو بود و حال ما هم از این باخت گرفته شد. رپورتاژ آگهی
باخت عجیبی بود، چون ما آخرین تمرین شان را دیدیم، اما مقابل السد روز بدشان بود. فکر می کنم گل اولی که پرسپولیس خورد، شیرازه تیم را به هم ریخت و در نیمه دوم هم خیلی سریع گل خوردند و در نهایت هم نتوانستند کاری بکنند.

نظر کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد تعویض های پرسپولیس
وی به انتقاد از تصمیم برانکو و دستیارانش در تعویض ها مقابل السد پرداخت و خاطرنشان کرد:مقابل السد تعویض های پرسپولیس دیر انجام شد. شما برای اینکه بازی را برگردانید، باید بازیکنی را به زمین بفرستید که حداقل ۲۰ دقیقه وقت داشته باشد. همان طور که گفتم بازی مقابل السد عجیب بود و بعید است که این طور می شود. همه از پرسپولیس انتظار دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:الان در لیگ قهرمانان آسیا با یک فوتبال حرفه ای درگیر هستیم و تیم ها ی مان هم معمولاً در این مسابقات به مشکل می خورند. بازی در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است، اما با این وجود باز هم از این پرسپولیس خیلی انتظار داریم. در ایران مشکلی نداریم، اما فوتبال ما با آسیا فرق می کند، فاصله های مان با آنها زیاد است.

مغلوب شدن پرسپولیس با نتجه ۳ بر ۱ مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا
در آغاز نیمه دوم بازی پرسپولیس و السد قطر وحید امیری حرکت خوبی را درون محوطه جریمه السد انجام داد اما ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد.
در دقیقه ۵۱، باز هم شاگردان فریرا باز هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شدند و این بار هم بغداد بونجاح با ورود به محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد.
دقیقه ۵۴:ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با اشتباه شجاع خلیل زاده همراه بود که در ادامه ژاوی هرناندز توپ را در اختیار گرفت اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶:وحید امیری با یک پاس زیبا برای فرشاد احمدزاده او را در یک فرصت گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه سر را بزند.
دقیقه ۶۶:بولم خوخی با یک ضربه پای راست از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه ۶۹:پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه وحید امیری با استفاده از این ضربه توپ را روی دروازه ارسال کرد. در حالی که کمال کامیابی نیا در تلاش بود با استفاده از این موقعیت دروازه حریف را باز کند اما توپ را دروازه بان حریف مهار کرد.
دقیقه ۹۳:حرکت رو به جلوی شاگردان برانکو در محوطه جریمه السد با چند پاسکاری همراه بود که در نهایت سیامک نعمتی با یک شوت دقیق دروازه السد را باز کرد.