اخبار گردشگری

سفرهای فراموش نشدنی رویایی/تصاویر

مقصد سفرهای خانوادگی بر اساس بودجه خانواده انتخاب می شود.نکته مهم دیگر این است که معمولا خانواده ها تمایلات کودکان خود را در نظر می گیرند تا فرزندانشان لذت کافی را از این سفرها ببرند و خاطره فراموش نشدنی در ذهنشان باقی بماند.

“توریسم آنلاین” در زیر مجموعه ای از مقصد های مناسب سفرهای خانوادگی را به شما معرفی می کند:

نامبیا
سفر های شکاری در نامبیا یکی از جالب ترین ها ی سفرهای خانوادگی خواهد بود. پارک ملی ایتوشا در نامبیا میزبان گونه های جالبی از حیات وحش شامل : کرگدن , شیر, زرافه , گورخر, فیل, کفتار و غیره است.سفر با خانواده به آفریقا و گشت سافاری حیات وحش معمولا با بودجه خانوادگی سازگار است.

موزه گنجینه های شکار-لندن
امروزه بردن بچه ها و پرسه زدن در موزه و جدا کردنشان از دنیای الکترونیکی کاری سخت است.موزه لندن کار جالبی انجام می دهد و فعالیت های هیجان انگیزی برای کودکان شما در این سفرهای خانوادگی ترتیب داده است.

سفر های دریایی در آبهای وایت ساندیز –استرالیا
آبهای کریستالی در کنار سواحل سفید و کمپ های کنار آب , شنا و غواصی در میان جانوران زیر آب سفر خانوادگی دلچسبی برای شما فراهم می کند.

رقابت های اسب سواری در وایومینگ – آمریکا
سفر به نواحی بکر , سوار بر پشت اسب و گذر از مناطق کوهستانی می تواند یکی از فعالیت های جذاب شما در سفرهای خانوادگی باشد.این تجربه زیبا  در کنار خانواده در ایالت غربی آمریکا “وایومینگ” را متخصصان سفر به شما پیشنهاد می کنند.

اسکی در حاشیه شهر-نروژ
مورلند یا (خلنگزار) و کوه های پوشیده از برف نروژ در زمستان تبدیل به یکی از عجایب زمستانی می شود که برای خانواده شما تجربه زمستانی لذت بخشی به ارمغان می آورد.