اخبار گردشگری

مناسب سازی محوطه امامزاده عبدالله(ع) باید با نظارت اداره میراث فرهنگی صورت گیرد

حسن خلیل آبادی عصر دوشنبه در حاشیه هشتمین جلسه شورای شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای شهر تهران به هیچ عنوان با مناسب سازی قبور شهرستان ری مخالفتی ندارد ولی طبق قانون هرگونه ساخت و ساز در ابنیه ای که ثبت میراث فرهنگی شده اند باید با مجوز اداره میراث فرهنگی باشد.
وی با بیان اینکه عملیات عمرانی محوطه امامزاده عبدالله(ع) با دستوردادستان شهرستان ری از روز گذشته متوقف شده است عنوان داشت: شورای شهرتهران، ری و تجریش با شکایت اداره میراث فرهنگی شهرستان ری وارد این موضوع شده و با هرگونه کاری که اصل قانون را نقص کند به وسیله هر نهادی که باشد برخورد می کند.
خلیل آبادی انتشار شایعه ای در برخی کانال های تلگرامی مبنی براینکه وی دستور تخریب قبور امامزاده عبدالله(ع) را داده است، را رد کرد و افزود: آرامستان های باید مناسب سازی شوند تا محل مناسبی برای حضور گردشگران باشند ولی هرگونه فعل و انفعال در درون اماکنی که ثبت ملی شده اند با صلاح دید اداره میراث فرهنگی باشد.
هشتمین جلسه شورای شهرری عصر دوشنبه با حضورحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، عزیزالله افضلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری و جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری در شهرری برگزار شد.
تهرام/۳۲۱۸ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


مناسب سازی محوطه امامزاده عبدالله


شهرستان ری