اخبار گردشگری

سخنگوی ناجا: دستگیری عوامل شهادت سه مأمور پلیس تهران در کسری از زمان/ هویت راننده اتوبوس مشخص شد

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با فارس، با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مزبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

 

سخنگوی ناجا اعلام کرد: قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است.

 

سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به محضر حضرت فاطمه زهرا، فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور و خانواده معزز این سه شهید به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.

به گزارش صدا و سیما، راننده اتوبوسی که به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

 

اتوبوس مذکور متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است و در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است.

 

حرکت این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث شهادت ۳ مامور نیروی انتظامی و زخمی شدن تعدادی از پرسنل کلانتری ۱۰۲ پاسداران و آسیب رسیدن به ۱۲ دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.