اخبار گردشگری

نقطه ضعف استقلال مشخص شد

نقطه ضعف استقلال در بازی با الریان :استقلال در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشت و دو گل بد را دریافت کرد.استقلال

در دیدار سه شنبه آینده آبی پوشان برابر الهلال عربستان الهلال و استقلال همیشه بازی هایشان برابر یکدیگر بسیار تماشایی و سخت بوده و حالا با توجه به اینکه هر دو تیم در دیدار اول به تساوی دست پیداکرده اند نمی خواهند بازنده باشند.

با هماهنگی که در بین بازیکنان استقلال وجود دارد و نبود چند بازیکن الهلال، استقلال می تواند پیروز این دیدار باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تساوی آبی پوشان برابر الریان قطر گفت:با شرایطی که استقلال داشت می توانستیم با دست پر و با ۳ امتیاز بازی را به پایان برسانیم. پیروزی برای ما دور از دسترس نبود و شاید اگر بدشانس نبودیم و بهتر دفاع می کردیم می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

وی تاکید کرد:در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و دو گل بد را دریافت کردیم. مدافعان ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند به راحتی اسیر فشار تیم حریف شوند. گرچه یک امتیاز هم خوب بود اما می توانستیم با یک بازی منطقی تر به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

استقلال دو نیمه متفاوت را مقابل الریان داشت. نیمه اول دقایقی خوب بودند و به گل دست پیدا کردند اما به یک باره الریان بازی را در اختیار گرفت و توانست دو گل به استقلال بزند. اما در نیمه دوم طوفانی آغاز کردند و به آنچه که می خواستند رسیدند.البته اگر استقلال کمی بدشانس نبود و توپ هایشان به تیر دروازه نمی خورد توان این را داشتند که به دو گل دیگر برسند.

نیمه مربیان را شفر از آن خود کرد و توانست صحبت های فنی خوبی با بازیکنان انجام داده و دیدم که استقلال پرفشار ظاهر شد و توانست بعد از دو بار که به تیر دروازه زد در دقایق پایانی دروازه حریف را باز کند. البته بازیکنان الریان هم مثل «تاباتا» عملکرد خوبی داشتند اما فشار استقلال باعث شد تا تاباتا عصبی شده و از بازی اخراج شود و این یک کمک موثر برای استقلال بود.

متاسفانه باز هم شاهد درگیری های تیم های کشورهای عربی مقابل استقلال بودیم و البته بازیکنان ما باید هوشیار باشند و اجازه ندهند این حواشی تاثیر منفی بر روی بازی آنها بگذارد.

خط میانی استقلال بسیار خوب بود و توانست در نیمه دوم کاملا بازی را در اختیار گرفته و اجازه بازی سازی به حریف ندهد و در دقایق پایانی هم دیدیم امید ابراهیمی با یک ارسال دقیق باعث تساوی استقلال برابر الریان شد.