اخبار گردشگری

بدهی سنگین باشگاه قطری به پرسپولیس

مهدی طارمی ملی پوش اسبق تیم پرسپولیس به الغرافه قطر پیوست اما این باشگاه قطری مبلغ انتقال طارمی را به پرسپولیس نداده بود که همین باعث شد حرف و حدیث هایی ایجاد شود.پرسپولیس

در حالی که روز گذشته اعلام شد که باشگاه الغرافه بابت انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس داده است اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

مسئولان این باشگاه قطری که باید پیش از این، پول انتقال طارمی را به پرسپولیس می دادند اعلام کرده اند که تا آخر هفته این پول را به حساب باشگاه ایرانی واریز خواهند کرد.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز این خبر را تائید کرد.

بازتاب ورود پرسپولیس در رسانه های دوحه

برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش ظهر دیروز در حالی ۷۲ ساعت زودتر از زمان مصاف با السد راهی دوحه شدند تا اردوی آماده سازی خود را برپا کنند که این سفر زودهنگام قهرمان ایران بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های قطری داشت.

سایت استاد الدوحه با انتشار تصاویری از ورود ستاره های پرسپولیس به فرودگاه بین المللی دوحه و استقبال نمایندگان السد از این تیم نوشت:« پرسپولیس با تمام توان راهی قطر شد تا در جدال فینال گونه با السد بهترین نتیجه ممکن را کسب کند. سفری زودهنگام برای آشنایی بیشتر با شرایط بازی در دوحه که می تواند روی عملکرد این تیم تاثیرگذار باشد».

همچنین تصاویر ورود پرسپولیسی ها در روزنامه های امروز چاپ دوحه نیز بازتاب داشت به خصوص در الوطن، الرایه، الشرق و … تا مشخص شود جدال این تیم با السد از چه اهمیتی برای آنها برخوردار است.