اخبار گردشگری

نتایج و اخبار لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

لیگ قهرمانان آسیا از رو دوشنبه (دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶) با دو بازی آغاز می شود که در یکی از این بازی ها تراکتور سازی به مصاف الاهلی عربستان می رود و در سوی دیگر میدان الغرافه و الجزیره امارات مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.لیگ آسیا

در ادامه می توانید :

نتایج گروهی آسیا
نتایج نمایندگان ایرانی
آنالیزها و ترکیب منتخب های هر هفته
تصاویر و جداول بازی ها

را مشاهده نمایید.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

در اولین بازی های این دوره از لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه تیم های حاضر در گروه a و b به مصاف هم رفتند که نمایندگان ایرانی با دو شکست به خانه بازگشتند.

تراکتور – الاهلی

تراکتور سازی در ۹۰ دقیقه میزبانی بی طرف به مصاف الاهلی رفت که دور قبل لیگ قهرمانان آسیا توسط پرسپولیس حذف شده بود و در این بازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند.

ذوب آهن – الدحیل

دیگر نماینده ایرانی ، ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم الدحیل قطر رفت که با یک شروع بسیار خوب از حریف خود با گل بازیکن خارجیشان جلو افتادند اما در ادامه بازی شاگردان قلعه نویی با غافلگیری در طی ۱۰ دقیقه متحمل سه گل از حریف شدند و در مجموع بازی را با نتیجه سه بر یک وا گذار کردند.

پرسپولیس – نسف قارشی

در یک ۹۰ دقیقه دیدنی از تیم پرسپولیس این تیم موفق شد که با سه گل علیپور و منشا حریف ازبکی خود را در آزادی مغلوب کند.

در این دیدار علی علیپور دو گل و گادوین منشا نیز با یک ضربه سر برای پرسپولیس گل زنی کردند تا پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر حریف خود را بازنده کند.

استقلال – الریان

تیم آبی پوش ایرانی در یک بازی سخت مقابل الریانی رفت که تا دقبل از دقایق ۸۰ دو بر یک از استقلال جلو افتاده بود اما در نهایت امید ابراهیمی با یک سانتر علی قربانی را صاحب ضربه ای سری کرد به گل تبدیل شد.

و در نهایت استقلال با نتیجه دو بر دو مقابل حریف قطری خود به این بازی پایان داد.

جدول زمان بندی بازی های گروه a تا d

————————————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————————————-

————————————————————————————————————————————-