اخبار گردشگری

ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند آغاز می شود

رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان در این مراکز از اول تا ۲۵ اسفند انجام می شود.
وی با بیان اینکه ۱۵ درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص پیدا کرده است، افزود: مهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی به سامانه http://eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو محل اسکان اقدام کنند.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان با بیان اینکه ۱۶ پایگاه به منظور پذیرش مهمانان در سطح استان پیش بینی شده است، تاکید کرد: پذیرش حضوری و اسکان مهمانان از ۲۶ اسفند در شهرستان ها و مناطق تابعه آغاز می شود.
قربانی با اشاره به آماده سازی ۱۷۲ مدرسه با یک هزار و ۲۹۸ کلاس درس برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی یادآور شد: از این تعداد، ۱۸۲ اتاق ویژه، ۶۰۴ اتاق الف و ۵۱۲ اتاق ب است.
به گفته وی، همچنین ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان فرهنگیان در سطح استان به مهمانان نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در نوروز ۹۶، تعداد ۲۳۸ مدرسه با ۲ هزار و ۲۷۴ کلاس درس و اتاق برای اسکان مهمانان فرهنگی مهیا شد و حدود ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان خدمات رسانی کردند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


کلاس درس


مهمانان نوروزی


آموزش و پرورش