اخبار گردشگری

افتتاح ۲ هتل در رامسر با حضور رئیس میراث فرهنگی

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر در حاشیه افتتاح این هتل ها به خبرنگار ایرنا گفت : هتل سه ستاره در زمینی به مساحت ۹۸۰ متر مربع و با سرمایه ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.
حسین متاجی افزود : این هتل دارای سه هزار و ۱۵۴ متر مربع زیربنا و ۳۶ واحد اقامتی در هشت طبقه است که با بهره برداری از آن برای ۱۶ نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت : هتل دو ستاره هم در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان احداث شده که دارای ۲۵ واحد اقامتی در پنج طبقه است و برای ۲۰ نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری جمعه شب به منظور دیدار با فعالان بخش گردشگری و افتتاح چند پروژه گردشگری به استان مازندران سفر کرده است.
شهرستان ۷۰ هزار نفری رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمام روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
مازندران سالانه پذیرای بیش از ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۱۶۵۴/۱۶۰۲/۱۲۹۵/

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


افتتاح هتل


رامسر