اخبار گردشگری

۱۱ کمیته استقبال از مسافران نوروزی در اندیمشک فعال شد

پیمان جهانگیری روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود:شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان از موقعیت خاصی برخوردار است که ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان را متمایز می کند.
وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد نوروزی و تعیین کمیته های مربوطه بیان کرد:به منظور خدمت رسانی به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور امکانات لازم در حال آماده سازی است و فعالیت کمیته های تخصصی متشکل از ادارات و دستگاههای اجرایی آغاز شده است.
وی افزود: سدهای دز و کرخه، مقبره شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، معراج شهدا، تفرجگاه تفریحی قلعه مختار، روستاهای منگره، حاجی باریک آب، دشت لاله،بقعه امامزاده احمد(ع) و قدمگاه امام رضا (ع) از جمله مناطق گردشگری و دیدنی اندیمشک بوده که در ایام نوروز میزبان هزاران مسافر از سراسر کشور می باشند.
جهانگیری تاکید کرد: از اسفند ماه کار ساماندهی ورودی های شهرستان اندیمشک آغاز می شود و به منظور رفاه حال مسافران نوروزی نیازهای لازم آنها از جمله ایمنی تردد آنها تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد:پارسال بیش از ۵۰ هزار و ۷۷۲ نفر از جاذبه های سد و نیروگاه کرخه و بیش از ۱۵۷ هزار و ۵۸۵ نفر از جاذبه های سد و نیروگاه دز دیدن کردند.
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:پارسال ۴۵ آموزشگاه با ظرفیت ۲۷۰ کلاس درس به اسکان مسافران اختصاص یافته بود امسال نیز تلاش می شود از این ظرفیت برای اسکان مسافران استفاده شود.
وی جاذبه های تاریخی اندیمشک را از دیگر ظرفیت های شهرستان دانست و گفت:جمعیت زیادی از مسافران نورزی هر سال از این جاذبه های تاریخی دیدن می کنند.
جهانگیری همچنین مقبره شهدای گمنام شهرستان را از مکان های مورد علاقه راهیان نور و مسافران نوروزی دانست و گفت:این محل نیز ساماندهی و گروههای مختلف برای خدمات دهی به مسافران در این محل مستقر می شوند.
در ایام نوروز روزانه بیش از ۱۲۰ هزار نفر مسافر و کاروان راهیان نور از ورودی اندیمشک وارد خوزستان می شوند.
اندیمشک در شمال خوزستان در ایام نوروز میزبان صدها هزار مسافر از شهرهای مختلف کشور می باشد.
۷۲۸۱/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


داخلی


فرماندار


اندیمشک