اخبار گردشگری

تمام پروازهای ترکیه پنج شهر ایران را تبلیغ می کنند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آغاز تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری پنج شهر کشورمان در ایرلاین ترکیش خبر داد و گفت: این تبلیغات با هدف نشان دادن جاذبه های گردشگری ایران و تشویق جذب گردشگران خارجی انجام می شود.

محمد محب خدایی با اشاره به برنامه ریزی هایی که از ماه های گذشته برای معرفی و تبلیغ جاذبه های گردشگری پنج شهر کشورمان در ایرلاین ترکیش از سوی سازمان میراث فرهنگی آغاز شده است افزود: خوشبختانه این برنامه ریزی ها عملی شده و تبلیغات پنج شهر کشورمان در ترکیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس توافق های به عمل آمده با ترکیش قرار است جاذبه های گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی و زیبایی های این پنج شهر کشورمان شامل تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان در ترکیش انجام شود افزود: در حال حاضر تبلیغات این شهرها در درون هواپیما و در سایت شرکت ترکیش آغاز شده و در مجله شرکت ترکیش نیز به زودی آغاز می شود.

محب خدایی تبلیغات، معرفی و اطلاع رسانی را در جذب گردشگر مهم خواند و گفت: معرفی جاذبه های گردشگری در کنار زیرساخت هایی که وجود دارد و آثار فرهنگی تاریخی و فرهنگ و آداب و رسوم دوست داشتنی ایرانیان و مهمان نوازی آنها می تواند به جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی کمک کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، به مسافرانی که با ایرلاین ترکیش سفر می کنند جایزه سفر به ایران اهدا می شود که این مهم نیز یک گام ارزشمند برای افزایش ورود گردشگران خارجی و معرفی هرچه بیشتر جاذبه های گردشگری کشورمان است.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
خبرگزاری تسنیم » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.