اخبار گردشگری

خبر مرگ احمدرضا شاکر هنوز به مهدی قائدی اطلاع داده نشده است

مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال که از تصادف مرگبار جان سالم به در برد و از بیمارستان مرخص شد و در حال گذراندن دوران نقاهت است. تا فاز جدید درمانش را تحت نظر پزشکان آغاز کند، هنوز از مرگ دوستش که در خودروی آنها بود اطلاع ندارد. شنیدن خبر درگذشت زنده یاد احمدرضا شاکر می تواند به قائدی شوک وارد نماید و از همین رو فعلا او را با این واقعیت مواجه نکرده اند.مهدی قائدی

۱۰ روز پیش مهدی قائدی، در بوشهر دچار یک سانحه رانندگی شد که وی در این حادثه به شدت آسیب دید و زنده یاد احمدرضا شاکر دوست قائدی، نیز در این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد و با موافقت خانواده اش اعضای وی به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی چهار سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده اند .

مهدی قائدی و یک سرنشین دیگر با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند و سپس خانواده این بازیکن در این بیمارستان حاضر شدند.

همچنین یکی دیگر از همراهان قائدی که در اتاق عمل جراحی حضور دارد، وضعیت وخیمی دارد اما سه نفر دیگر، مرخص شده اند.
همراه ستاره استقلال ضربه مغزی شد

خبر ناراحت کننده درباره یکی از همراهان قائدی، ضربه مغزی شدن این فرد است که در این سانحه در کنار قائدی حضور داشته است. احمدرضا شاکر پسر دایی مهدی قائدی بوده که در این حادثه مرگ مغزی شده و فوت نکرده است و مسئولان بیمارستان در صدد اهدای اعضای بدن این جوان ۱۷ ساله به بیماران نیازمند شدند.

بررسی های نشان می دهد که احمدرضا شاکر در تیم فوتبال آبی پوشان ماندگار در لیگ دو جوانان تهران حضور داشته و در تیم های پایه استقلال حضور ندارد.

خانواده احمدرضا شاکر از همراهان مهدی قائدی که بر اثر واژگونی خودرو دچار کما شده بود،با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند.