اخبار گردشگری

برقراری پرواز مستقیم اسلام آباد- مشهد از ۲۱ بهمن

با برقراری پرواز مستقیم در مسیر اسلام آباد به مشهد از سوی شرکت هواپیمایی ایرانی ‘آتا’، گام بلند دیگری در مسیر توسعه روابط دو کشور ایران و پاکستان به ویژه در صنعت گردشگری مذهبی برداشته می شود.

بر اساس برنامه پیش بینی شده، قرار است پرواز رفت و برگشت مشهد – اسلام آباد – مشهد از دهم فوریه – ۲۱ بهمن ماه – امسال روزهای شنبه هر هفته برقرار شود.

اسلام آباد به عنوان پایتخت سیاسی پاکستان از شهرهای مهم این کشور بوده و همه ساله نیز زائران و مسافران فراوانی از اسلام آباد به مشهد مقدس و دیگر شهرهای مذهبی ایران سفر می کنند.

برقراری این پرواز به عنوان گامی موثر در توسعه روابط دو جانبه ایران و پاکستان به ویژه رونق گردشگری و تسهیل جابجایی مسافرانی مطرح می شود که می خواهند به ایران سفر کنند.

پیش از این نیز اعضای هیات بخش خصوصی شرکت های فعال صنعت گردشگری استان خراسان رضوی به شهرهای اسلام آباد، لاهور و کراچی سفر کرده و با فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری پاکستان و وزیر امور مذهبی این کشور دیدار و گفت و گو کرده بودند.

با راه اندازی برقراری پرواز مستقیم در مسیر مشهد به اسلام آباد، تعداد پروازهای مستقیم میان ایران و پاکستان به هفت پرواز افزایش می یابد.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.