اخبار گردشگری

همدان را مهیای بهترین میزبانی از رویداد ۲۰۱۸ می کنیم

ابراهیم مولوی روز سه شنبه در دیدار با شهروندان همدانی اظهار کرد: همزمان با این رویداد بزرگ، فعالان گردشگری ۱۸۵ کشور جهان در همدان حضور می یابند و براین اساس زیرساخت های شهر را تا حضور این میهمانان مهیای میزبانی شایسته می کنیم.
وی اضافه کرد: برگزاری رویداد بین‌المللی همدان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ کشورهای آسیایی بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت های بالقوه شهر همدان به لحاظ گردشگری، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی است.
مولوی با تاکید بر لزوم ساماندهی و فضاسازی ورودی‌های شهر همدان بیان کرد: هم اینک طرح ساماندهی ورودی همدان از سمت ملایر در حال اجرا است ضمن اینکه خط ورودی از سمت تهران انجام شده و خروجی این مسیر از همدان هم در صورت رفع مشکل ظرف ۳ ماه آینده بازگشایی می ‌شود.
وی بیان کرد: زیباسازی منظر شهری نیز در دستور کار قرار گرفته ضمن اینکه فضاسازی مناسب رفاهی و تفریحی نیز برنامه ریزی شده است.
رئیس شورای شهر همدان با اشاره به مصوبه شورای عالی شهرسازی مبنی بر تبدیل هر ۶ خیابان اصلی شهر همدان به پیاده ‌راه گفت: پیاده ‌راه‌سازی خیابان بوعلی با استقبال مردم و مسئولان با اعتبارات مالی شهرداری به سرانجام رسید و اکنون نیزپیاده راه اکباتان و میدان امام خمینی(ره) در آستانه بهره برداری است.
وی رسیدگی به مشکلات محلات شهر همدان را یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: پرداخت به موقع عوارض و مالیات ارزش افزوده از سوی شهروندان به طور قطع بر آبادانی شهر کمک شایانی می کند.
وی خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و گفت: سرکشی از محلات شهر همدان در راستای اطلاع دقیق از مشکلات و تسریع در پیگیری و رفع آن است.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و همچنین در آبان ماه سال آینده این استان میزبان بیش از ۱۵۰ کشور و ۵۰۰ عضو وابسته با سازمان جهانی گردشگری در بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری است.
۷۵۲۰/۲۰۹۰
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*


اجتماعی


همدان۲۰۱۸


شورای شهر


همدان