اخبار گردشگری

ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ اقامت در سه شهر گردشگری محبوب/اقامت در دبی شبی ۲۳ میلیون تومان!

فاطمه مقدم:

وقتی به شهری سفر می‌کنید و قصد اقامت در هتلی را دارید، مدت اقامت شما می‌تواند در انتخاب هتل نقش مهمی داشته باشد.

هتل پلازو ورساچه در دبی

دبی

اگر سفر نسبتاً کوتاهی دارید، انتخاب یک هتل ارزان‌قیمت ایده‌ مناسب و خوبی است، چون در این سفرها عملاً بیشتر وقتتان را در گشت‌وگذار هستید و فقط برای خواب به هتل برمی‌گردید، اما اگر قصد اقامت برای روزهای بیشتری دارید، در این صورت ممکن است که زمان زیادتری را در هتل بگذرانید، به همین دلیل بهتر است هتل مجهزتری انتخاب کنید.

در ادامه نرخ چند هتل ارزان‌قیمت و هتل۵ ستاره در سه مقصد محبوب گردشگران ایرانی را مشاهده می کنید:

■ ■ ■
هتل در پاتایا
ارزان‌ترین
نام هتل: The Siam Guest House
2 ستاره
قیمت: ۱۰۶,۷۰۰ تومان
نوع اتاق: دو تخته استاندارد
خدمات: اینترنت داخل اتاق، دسترسی به شبکه محلی بی‌سیم
گران‌ترین
نام هتل: Sheraton Pattaya Resort
5 ستاره
قیمت: ۲,۳۹۴,۹۰۰ تومان
نوع اتاق: سوئیت دو نفره با منظر دید دریا
خدمات هتل: خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، اینترنت داخل اتاق، وسایل تهیه‌ چای و قهوه، اتو و میز اتو، گاوصندوق، خشک‌شویی، فروشگاه، تراس آفتاب‌گیری، امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، ‌جکوزی، غواصی، صندلی آفتاب‌گیری، موج‌سواری با تخته و بادبان، ماساژ، باشگاه، گلف
■ ■ ■
باکو
ارزان‌ترین
نام هتل: The Horizon
4 ستاره
قیمت: ۱۵۸,۳۰۰ تومان
نوع اتاق: دو تخته دوبلکس
خدمات: صبحانه، اینترنت داخل اتاق، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه‌ساز، خشک‌شویی، رستوران با تهویه مطبوع، کافه، صندوق امانات هتل، آرایشگاه، هتل در قلب باکو واقع است و تنها چند دقیقه پیاده از سایت‌های تاریخی فاصله دارد.
گران‌ترین
نام هتل: JW Marriott Absheron Baku
5 ستاره
قیمت: ۱,۴۱۲,۱۰۰ تومان
نوع اتاق: دو تخته دوبلکس با منظر دید شهر
خدمات هتل: صبحانه، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، چای و قهوه‌ساز، اینترنت داخل اتاق، گاوصندوق، دسترسی به شبکه محلی بی‌سیم (WLAN)، صرافی، خشک‌شویی، تراس آفتاب‌گیری
امکانات ورزشی و سرگرمی: اسکی روی آب، بدمینتون، بولینگ، تیراندازی با تیر و کمان، تنیس روی میز، ایروبیک، گلف، تنیس، اسب‌سواری، سواری با قایق موتوری تندرو، بسکتبال، بیلیارد، اسکواش، والیبال ساحلی، قایق دو بدنه کاتاماران، باشگاه، ایروبیک آبی، دوچرخه‌سواری با دوچرخه کوهستان و امکانات سرگرمی بچه‌ها. این هتل رتبه یک از ۱۰۳ هتل باکو
در تریپ‌ادوایزر را دارد.
■ ■ ■
دبی
ارزان‌ترین
نام هتل: Shalimar Park
یک ستاره
قیمت: ۱۷۴,۶۰۰ تومان
نوع اتاق: یک‌تخته استاندارد
خدمات: صبحانه، اینترنت داخل اتاق، تلویزیون، رستوران، اتاق صبحانه و مرکز تجاری. این هتل در منطقه تجاری دیرا واقع شده است و از میان ۵۱۲ هتل دبی، رتبه ۴۸۶ را دارد.
گران‌ترین
نام هتل: Burj al Arab Jumeirah
5 ستاره
قیمت: ۲۳,۷۶۳,۴۰۰ تومان
نوع اتاق: سوئیت سه‌خوابه دیپلماتیک
خدمات هتل: صبحانه (هر روز صبح به‌صورت بوفه سرو می‌شود)، سوئیت‌های دوطبقه دلوکس (۱۷۰ متر مربعی)، دارای حمامی بزرگ با دوش مجزا و دستشویی مهمان، رختکن و سشوار، خط تلفن مستقیم، رادیو، اینترنت، دستگاه فکس، دو تلویزیون بزرگ با ویدئو، گاوصندوق و سیستم تهویه‌ مطبوع، سوئیت دارای اتاق ناهارخوری و میز بیلیارد، یک استخر آب‌گرم، ۴ استخر دیگر، استخر کودکان و بوفه‌ کنار استخر. همچنین مهمانان می‏توانند از استخر سرپوشیده، جکوزی، سولاریوم، سونا، حمام بخار و خدمات ماساژدرمانی (با پرداخت هزینه‌ اضافی) داخل ساختمان هتل بهره ببرند.

دیگر امکانات تفریحی هتل عبارت‏اند از: غواصی، موج‏ سواری، دریانوردی، تنیس، اسکواش و ایروبیک. علاقه‌مندان به بدن‌سازی هم می‏توانند از سالن بدن‌سازی هتل استفاده کنند. این هتل مجلل و خیره‌کننده در قلب دبی واقع شده و یکی از مشهورترین و گران‏ترین هتل‏های دنیاست و از میان ۵۱۲ هتل دبی، رتبه ۲۸ را دارد.