اخبار گردشگری

فاش شدن از سیر تا پیاز برنامه دورهمی با مهران مدیری در هفت

بعد از اخبار ضد و نقیضی که برای انتخاب مجری برنامه هفت وجود داشت بالاخره اجرای این برنامه به رضا رشیدپور رسید و این برنامه با حضور مجری حالا خورشید روی آنتن رفت. مهران مدیری که پیش تر گفته میشد مجری برنامه هفت خواهد بود ، مهمان رضا رشیدپور در این برنامه شد و گفتگوی جذابی را در برنامه هفت رقم زد.مهران مدیری
فاش شدن از سیر تا پیاز برنامه دورهمی با مهران مدیری در هفت

مهران مدیری در ابتدای این گفتگو به رشیدپور برای اجرای این برنامه تبریک گفت و از داشتن سواد رسانه ای رشیدپور تعریف کرد و در ادامه پاسخگوی سوالات مجری برنامه بود. مجری برنامه هفت اولین سوال خود از مهران مدیری را اینگونه مطرح کرد و گفت :از ما خواسته اند که از شما بپرسید شما پشتتون به کجا گرم است که این همه در تلویزیون انتقاد میکنید و کسی با شما کاری ندارد که مهران مدیری گفت :پشت من به جایی گرم نیست ، من لذتش را میبرم و رنجش را هم میکشم . من در جلسات متعدد با تلویزیون خواهش کردم که اجازه بدهند من درباره مشکلات مردم صحبت کنم و در صحبت هایم فقط درباره گرفتاری های مردم میگویم و مشکلاتی نظیر پلاسکو و زلزله که اصلا کم اهمیت نیستند.

رضا رشیدپور سوال بعدی خود را اینگونه مطرح کرد و گفت :خیلی ها میگویند مهران مدیری با کلی درآمد از دورهمی ، با لباس ها و ساعت هایی خاص اصلا نمیتواند مشکلات مردم را درک کند و فقط نمایش بازی میکند درباره این موضوع صحبت کن که مهران مدیری گفت:عجب ، پس این حرفها را هم درباره من میزنند ، پس از فردا باید با شلوار پاره برنامه را اجرا کنم و ادامه داد :من در تمام دوران کودکی و نوجوانی و تا همین چند سال پیش فقر را با تمام وجودم لمس کرده ام ، من کارگرزاده ام و کارگری هم کرده ام و بیشتر از همه با دردها آشنا هستم.

رشیدپور در تکمیل صحبت های مهران مدیری گفت:وقتی با ماشین های مدل بالا و بادیگارد برای اکران فیلم رفتید ، این طبیعی است که مردم حرف های شما را ضد و نقیض بپندارند که مجری دورهمی گفت :در همه جای دنیا این حرفها وجود دارد و این تصورات یک سری از آدم ها است اما من هم مثل خیلی از مردم رنج کشیده ام و همه این مراحل را گذرانده ام ، به نظرم مردم آدم تقلبی را خیلی خوب میشناسند.

مهران مدیری ادامه داد :من افتخار میکنم که کارگر زاده ام و اینجا جایش نیست که از مشکلات زندگی ام بگویم و اگر بگویم که این ۵۰ سال را چگونه گذراندم محال است اشکتان درنیایید ، من هم مثل خیلی از آدم ها مشکلات را چشیده ام .

درآمد میلیاردی دورهمی و دستمزد مهران مدیری

سوال بعدی مجری برنامه هفت درباره درآمد میلیاردی دورهمی بود و از مهران مدیری خواست درآمدش از برنامه دورهمی را بگوید که گفت :درآمد برنامه دورهمی بخاطر وجود اسپانسر و تولیدی بودن شرایط ویژه ای دارد و نمیشود درباره رقم دقیق آن توضیح داد ، وقتی پای اسپانسر وسط باشد شما یک دریافتی چند وجههی دارید و درآمد میلیاردی خیلی مبالغه آمیز است و به کنایه گفت برای هر برنامه دورهمی ۸۰۰میلیون دستمزد می گیرم و این رقم اعلامی مهران مدیری با واکنش رشیدپور روبرو شد و گفت ۸۰۰میلیون در ماه معقول است و مدیری در تکمیل این صحبت گفت :قطعا از این مبلغ خیلی کمتر است.

در این بخش از برنامه کلیپی از فیلم های مهران مدیری پخش شد و بخش بعدی گفتگوی رضا رشیدپور با مهران مدیری درباره فروش فیلم های کمدی در گیشه سینماها بود .

مهران مدیری درباره فروش بیشتر آثار کمدی در سینمای ایران گفت:جامعه ما به کمدی نیاز دارد ، جامعه ما تحت فشارهای عصبی و مشکلات است و تماشای کمدی ساعتی برای خندیدین است و این خندیدن نوعی درمان است اما متاسفانه در چند سال اخیر کمدی های مبتذل رواج بیشتری داشته اند و همین موضوع سطح توقع مردم را پایین می آورد و نباید اینگونه باشد.

در بخش پایانی این گفتگو مهران مدیری درباره فروش فیلم های کمدی در گیشه سینماها بود . از فیلمنامه طنزی که برای ساخت دارد صحبت کرد و از ساخت یک فیلم جدی و تلخ خبر داد و در نهایت از پایان پخش برنامه دورهمی در عید نوروز ۹۷ خبر داد .