اخبار گردشگری

ماجرای عشقی داریوش فرهنگ در برنامه دورهمی + عکس

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر کشورمان بود.داریوش فرهنگ
داریوش فرهنگ و نیم قرن فعالیت در دنیای هنر

مهران مدیری دلیل دعوت از داریوش فرهنگ به برنامه را ۵۰ سال فعالیت هنری او ذکر کرد و در ابتدای این گفتگو از داریوش فرهنگ خواست درباره این ۵۰ سال توضیح دهد که گفت:من از سال ۴۶ زمانی که دانشجو بودم به همراه مهدی هاشمی گروه تئاتر را راه انداختیم ، بعد از انقلاب وارد دنیای تلویزیون شدم و علاوه بر بازی کارگردانی هم میکردم.

مهران مدیری با تعجب از سن داریوش فرهنگ یاد کرد و گفت :باورتان میشود داریوش فرهنگ ۷۰ سال داشته باشد ؟ راز جوان ماندن شما در چیست ؟ کارگردان سریال راه شب گفت:به نطرم ورزش و توجه به سلامتی و در کنار آن عشق و شور ، من در یک تئاتر با چنان شور و عشقی روی صحنه رفتم که همه گمان میکردند من ۳۰ سال دارم.
ماجرای جالب ساخت سلطان و شبان توسط داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ درباره ماجرای ساخت سلطان و شبان گفت:سریال سلطان و شبان سال ۶۰ ساخته شد و سال ۶۱ پخش شد و هنوز هم بعد از اینهمه سال طرفداران زیادی دارد. آخرین تئاتر من قبل از انقلاب روی صحنه رفت و با جنجال مدیریتی که برای آن رخ داد تصمیم گرفتیم که به تلویزیون بیاییم . من و مهدی هاشمی تصمیم گرفتیم به یک جای دنج برویم و فیلمنامه فیلم جدیدمان را بنویسیم . شما را برای رفتن انتخاب کردیم اما پول نداشتیم که برویم . همسر من و مهدی هاشمی سه سکه به ما دادند که به شما برویم و با دست پر برگردیم و خداراشکر سریال سلطان و شبان خوش درخشید.

داریوش فرهنگ در ادامه این صحبت ها گفت :ما نسل بعد از عزت الله انتظامی ، علی نصیریان و جمشید مشایخی بودیم و این اقیانوس بیکران همیشه ادامه دارد و من لب این اقیانوس ایستاده ام و همیشه دوست دارم هنرجو باشم .

کارگردان سریال سلطان و شبان در پاسخ مهران مدیری درباره فیلم مورد علاقه اش گفت:من ۱۲ تا فیلم سینمایی ساخته ام که ۳ تای آن را بیشتر دوست دارم ؛ طلسم ، دو فیلم با یک بلیت و یک گزارش واقعی . سریال در جستجوی آرامش آخرین سریال من در تلویزیون بود که به نظرم زمان خوبی برای پخش در اختیار نداشت و اگر از آی فیلم پخش شود بیننده های بیشتری خواهد داشت.
ماجرای عشقی داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ درباره عاشق شدن گفت :زمانی که ما مدرسه میرفتیم یک گروه دوچرخه سوار بودیم که هرروز با دوچرخه رفت و آمد میکردیم. سرکوچه ما یک خانه بود که همیشه یک دختر از آن بیرون را نگاه میکرد و همه ما فکر میکردیم که عاشق ما شده است. یک روز که از مسیر همیشگی رد میشدیم دیدم پنجره بسته است و غمگین به خانه رفتم و مادرم متوجه حال من شد و گفت برایش نامه ای بنویسم تا مادرم به دستش برساند و من هم نوشتم. نامه به دست او رسید اما هفته بعد آنها از آنجا رفتند و این عشق برای همیشه ناکام ماند و من فیلم راه شب را بر طبق همین ماجرا ساختم و این فیلم را خیلی دوست دارم.در ادامه این گفتگو داریوش فرهنگ به دوبار ازدواجش و یک دختر و پسری که حاصل این ازدواج است اشاره کرد.

در ادامه این گفتگو مهران مدیری به افتضاح بودن آشپزی و حساب کتاب داریوش فرهنگ شاره کرد و این کارگردان کشورمان در تکمیل صحبت مهران مدیری خاطره ای از درست کردن نیمرو و اشتباهی نوشتن یک چک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و از نمرات بدی که در مدرسه میگرفت صحبت کرد و درباره خط قرمز اخلاقی اش گفت :خط قرمز اخلاقی من دروغ ، تزویر و ریا است و خودم آنقدر مغرور هستم که هرگز دروغ نگویم.

داریوش فرهنگ در بخش پایانی این برنامه یک پوستر از تئاتری که روی صحنه دارد با امضای خودش تقدیم موزه دورهمی کرد و مهران مدیری به حراج این موزه به زودی اشاره کرد.